طی مراسم‌های جداگانه؛

روسای کمیته امداد شهرستان‌های فومن و ماسال معارفه شدند

مراسم تودیع و معارفه روسای کمیته امداد شهرستان‌های فومن و ماسال طی مراسمهای جداگانه ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان فومن ملاقات کرد.

در این دیدار که به منظور تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید کمیته امداد شهرستان انجام شده بود، از موسی‌زاده رئیس سابق این اداره تقدیر شد و نوروزی به عنوان رئیس جدید کمیته امداد شهرستان فومن معارفه گردید.

محسنی نماینده عالی دولت در شهرستان، در این نشست با بیان این که انتظار می رود رئیس جدید این اداره با همت و پیگیری لازم زمینه ساز رفع مشکلات و گرفتاری مراجعین و مددجویان این اداره باشد، خواستار اهتمام رئیس جدید این اداره در جذب حداکثری اعتبارات لازم برای شهرستان و ارتقای جایگاه و رتبه استانی فومن در جذب اعتبارات تبصره ماده ۱۶ شد.

وی با بیان این که جذب اعتبارات شهرستانی باید افزایش یابد، بر این نکته تاکید کرد که بهره گیری از ظرفیت های شهرستان به منظور اشتغالزایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش و استفاده از قابلیت‌های آن‌ها در امر تولید، باید در اولویت مدیریت جدید این اداره قرار بگیرد.

قائم مقام مدیرکل کمیته امداد شهرستان نیز در این دیدار با اشاره به این که بخش عمده تلاش‌ها در کمیته امداد مبتنی بر توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است، عملیاتی‌سازی سیاست‌های مربوط به جهش تولید را از اولویت‌های این کمیته در سال جاری اعلام کرد.

در این نشست، موسی‌زاده رئیس سابق کمیته امداد گزارشی از عملکرد خود در این اداره ارائه کرد.

رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماسال معرفی شد

مراسم تودیع عظیم نوروزی رئیس پیشین و معارفه اسماعیل حیدری رئیس جدید اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور پورحضرت فرماندار ماسال و حسین جهانگیری قائم مقام کمیته امداد استان گیلان برگزار شد، از خدمات و زحمات رئیس پیشین این اداره توسط فرماندار قدردانی شد.

پورحضرت ضمن تحویل حکم مسئولیت از سوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان به رئیس جدید این اداره از وی خواست: اهداف و سیاست نظام و دولت را با پیگیری مجدانه جهت رفع آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی که یکی از ارکان اصلی انقلاب به شمار می آید را در سر لوحه کاری خود قرار دهد.

لازم به ذکر است پیش از این اسماعیل حیدری معاونت این اداره را در کارنامه خدمتی خود دارد.

Share