سرپرست پليس راه گیلان خبر داد:

تصادف در محور «چمخاله-لنگرود» دو کشته برجای گذاشت

سرهنگ جاور صفاری، سرپرست پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن دو تن بر اثر برخورد خودرو سواری پراید با پژو ۴۰۵ در محور چمخاله به لنگرود خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن دو تن بر اثر برخورد خودرو سواری پراید با پژو ۴۰۵ در محور چمخاله به لنگرود خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور چمخاله به لنگرود، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پراید که از محور فرعی خالکیاسر قصد ورود به محور اصلی چمخاله به لنگرود را داشته با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ برخورد و در ادامه سواری پژو با بلوار وسط جاده اصابت و واژگون شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده و سرنشین سواری پژو ۴۰۵ به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از محور فرعی به اصلی خودرو پراید اعلام کردند.

سرپرست پلیس راه استان گیلان در پایان گفت: در برخورد راه اصلی با فرعی حق تقدم با وسیله‌ای است که از راه اصلی عبور می‌کند، رانندگانی که از راه فرعی وارد راه اصلی می‌شوند باید پیش از ورود به راه اصلی در صورت لزوم توقف کرده و پس از رعایت حق تقدم عبور وسایل نقلیه‌ای که در مسیر مجاز خود در راه اصلی و با سرعت مجاز عبور می‌کنند وارد این راه شوند.

Share