در مراسم معارفه بخشداران جدید املش عنوان شد؛

ایران جزو برترین کشورها در مدیریت کرونا است|بخشداران سیاستهای دولت را دقیق اجرایی کنند

هاشم پور با تاکید بر اینکه اعتماد به مدیران به سختی به دست می آید و به راحتی از دست می رود، افزود: بخشداران نماینده عالی دولت هستند و باید سیاستهای دولت را دقیق اجرایی کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم معارفه بخشداران جدید بخش مرکزی املش و بخش رانکوه پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان، فرماندار املش، امام جمعه املش  جمعی از مسئولان برگزار شد.

محمد رنجبر نیاول نماینده عالی دولت در املش در ابتدای این نشست با اشاره به انتصاب علیرضا پندار به عنوان بخشدار رانکوه و حسین شفیعی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان املش گفت: هر دو بخشدار جدید سالها در بدنه وزارت کشور بوده اند و با چارچوب وظایف بخشدار کاملا آشنایی دارند و می‎توانند منشا اثر خیر باشند.

وی در ادامه دهیاران، اعضای شورا و کارشناسان فنی را نیروهای اصلی و بازوان توانمند بخشداران برای موفقیت در امور دانست و گفت: بخشدار به تنهایی نمی تواند موفق شود تا وقتی ارتباط مناسبی با نیروهای محلی برقرار نکند.

فرماندار املش با قدردانی از شوراها و دهیاران بابت کمک شبانه روزی در ایام کرونا اظهار کرد: املش از جمله شهرستانهای موفق در مقابله با کرونا بود.

رنجبر نیاول با اشاره به توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی اظهار کرد: از بخشداران انتظار می رود با تسلط بر قانون کارها را پیگیری کنند و در رسیدگی به امور تدبیر داشته باشند.

فرماندار املش تصریح کرد: حل بسیاری از مشکلات نیازمند ارجاع به سایر مسئولان ندارد و با حضور بخشدار و دهیار قابل حل است.

ایران جزو برترین کشورها در مدیریت کرونا است

به گزارش دیارمیرزا، مجید هاشم پور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در این نشست اظهار کرد: در ماه خرداد هستیم که در تاریخ انقلاب اسلامی از شانیت و وزانت خاصی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به حوادث رخ داده در این ماه گفت: حمله به فیضیه و حواث خرداد ۴۲، آزادسازی خرمشهر، رحلت امام(ره) و برگزاری چندین دوره انتخابات از جمله این رویدادها است.

هاشم پور با اشاره به شیوع کرونا در ایران و جهان گفت: جزو چند کشور برتر در مدیریت و مقابله با کرونا هستیم.

وی افزود: در کشورهای اروپایی همانند دوران بربریت ماسک و دستکش را سرقت می کنند.

این مسئول با اشاره به مشارکت بالای مردم در رزمایش مواسات و همدلی اظهار داشت: ده ها برابر آنچه که در رسانه ها درباره مواسات گفته شده توسط مردم کمک شد.

هاشم پور یادآور شد: این مایه مباهات است که توانسته ایم تجهیزات مقابله با کرونا را به بیش از ۲۰ کشور صادر کنیم درحالیکه در برخی کشورها شاهد این هستیم که به فروشگاه ها حمله می شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با اشاره به اعمال تحریمهای آمریکا علیه ایران گفت: درگیر سخت ترین تحریمهای سیاسی و اقتصادی در دنیا هستیم که غیرقانونی و ظالمانه است. واقعیات این است که درآمد نفتی تنزل یافته و به دلیل کرونا هم درآمد مالیاتی کاهش یافته است.

وی با تایکد بر اینکه در روزهای سخت و دشوار همه باید به دولت کمک کنند، گفت: به کمک تک تک دهیاران هم نیازمندیم و نقش بخشداران در تجمیع عملکرد حیاتی است.

هاشم پور تاکید کرد: با توجه به ظرفیت بالای گیلان و سرسبزی استان نباید مستمندی داشته باشیم. حمایت از مشاغل خانگی، پرورش حیوانات محلی، کشاورزی در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان خطاب به بخشداران جدید گفت: مسوولیت قبول کردید و باید تا آخر در میدان باشید و فکر کنید که همه مردم، اقوام شما هستند تا انرژی مضاعفی برای حل مشکلات داشته باشید.

وی ادامه داد: بخشداران باید مشفقانه و صبورانه مراجعات مردمی را مدیریت کنند.

هاشم پور با تاکید بر اینکه اعتماد به مدیران به سختی به دست می آید و به راحتی از دست می رود، افزود: بخشداران نماینده عالی دولت هستند و باید سیاستهای دولت را دقیق اجرایی کنند.

Share