۲۲ آتش‌نشان بهمراه ۷ افسر ارشد اعزام شدند

آتش‌سوزی فروشگاه بزرگ گل مصنوعی در جاده فومن | مصدومیت یکی از آتش‌نشانان از ناحیه پا

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۲۲ آتش‌نشان بهمراه ۷ افسر ارشد به محل حادثه آتش‌سوزی فروشگاه بزرگ گل مصنوعی واقع در جاده فومن، آتشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حادثه آتش‌سوزی فروشگاه بزرگ گل مصنوعی در جاده فومن در ساعت ۱۲:۱۲ امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹) به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۲۲ آتش‌نشان بهمراه ۷ افسر ارشد به محل حادثه واقع در جاده فومن، آتشگاه خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه به محض رسیدن شعله و دود از محوطه ساختمان مشاهده می‌شد که به شدت کمپرسورهای کولر و پرسیانای سقف ساختمان را درگیر کرده بود ادامه داد: وجود مواد قابل اشتعال همچون اسفنج ساخت گل در محوطه شدت آتش را لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر می نمود.

مومنی به تلاش تیم های عملیاتی جهت اطفای این آتش سوزی اشاره کرد و افزود: آتش‌نشانان اعزامی بواسطه وجود مواد قابل اشتعال با تلاشی مضاعف نسبت به مهار و اطفای آتش اقدام کردند.

معاون عملیات این سازمان در پایان به مصدومیت یکی از آتش‌نشانان از ناحیه پا اشاره داشت و ادامه داد: وی که بر اثر سقوط دچار آسیب از ناحیه مچ پا گردیده بود به بیمارستان انتقال یافت که هم اینک پس از انجام مراحل درمان دروضعیت نسبتا مطلوبی به سر میبرد.

Share