توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی؛

زمان‌بندی دریافت فایل الکترونیکی دروس، ارائه سمینار و دفاع از پروپوزال دانشگاه گیلان اعلام شد

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان زمان‌بندی دریافت فایل الکترونیکی دروس، ارائه سمینار و دفاع از پروپوزال دانشگاه گیلان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان در ارتباط با زمان‌بندی دریافت فایل الکترونیکی دروس، ارایه سمینار و دفاع از پروپوزال اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

با تشکر از شکیبایی همه دانشجویان عزیز و قدردانی از همراهی شما، بدین وسیله برنامه‌های دانشگاه را درخصوص اجرایی کردن سیاست‌های مرتبط با آموزش الکترونیک به اطلاع می‌رساند:

۱- دانشجویان محترم از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۳ می توانند با مراجعه به سامانه ecent.guilan.ac.ir و استفاده از شماره دانشجویی، فایل محتوای آموزشی دروس انتخابی خود در نیمسال جاری را مشاهده و دریافت نمایند.

به دانشجویان گرامی توصیه می‌شود با تأمل و شکیبایی پس از مطالعه کامل “راهنمای دریافت محتوای آموزشی دروس” نسبت به دریافت فایل ها اقدام نمایند و در صورت بروز مشکل در ارتباط با دریافت فایل ها، موارد سوال را در برد آزاد سامانه سادا طرح کنند تا در اولین فرصت توسط کارشناسان سامانه مورد بررسی قرار گیرد و مشکل مرتفع شود.

ممکن است در روزهای اول به خاطر ترافیک سنگین مراجعه به این سامانه، دانلود به‌کندی صورت گیرد اما از آنجا که این فایل‌ها تا پایان ترم در سامانه موجود خواهد بود بهتر است به‌تدریج به سامانه مراجعه شود و فایل‌های دانلود شده در شبکه‌هایی که هم‌کلاسی‌ها در آن عضو هستند به اشتراک گذاشته شود.

۲- الزامی به حضور دانشجویان در کلاس های آنلاین وجود ندارد و غیبت دانشجویان در کلاسهای آنلاین، موجه تلقی می‌شود.

۳- ثبت نمره دروس ناتمام نیمسال اول ۹۹-۹۸ شامل سمینار، دروس پروژه ای و معرفی به استاد و نظری تا پایان امتحانات نیمسال دوم ۹۹-۹۸ امکان پذیر می‌باشد.

۴- آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که متقاضی دفاع از پایان نامه تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ به صورت غیرحضوری هستند می توانند در صورت عدم ارائه سمینار، با هماهنگی دانشکده نسبت به ارائه سمینار به صورت غیرحضوری اقدام نمایند. بدیهی است دفاع از پایان نامه پس از ارائه و ثبت نمره سمینار امکان پذیر است.

۵- دفاع از پیشنهاده رساله دانشجویان دکتری نیز در نیمسال جاری می تواند با رعایت سایر مقررات در صورت برگزاری تا ۱۳۹۸/۰۲/۱۵ به صورت غیرحضوری انجام شود.

۶- زمان بندی دریافت فایل الکترونیکی دروس توسط دانشجویان هم در تصویر قابل رویت است.

لازم به اشاره است که تصمیمات دانشگاه درخصوص سایر موارد طی اطلاعیه های بعدی اعلام خواهند شد.

Share