معاون عمرانی استانداری گیلان؛

محمدپور بیشترین تعامل را با دستگاه‌های اجرایی داشت | شمال کشور زخم خورده پسماند است

اوسط اکبری مقدم یادآور شد: آقای محمدپور یکی از مدیران جوان و پویا استان محسوب می‌شدند و از مدیرانی بود که بیشترین تعامل را با دستگاه‌های اجرایی داشتند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با قدردانی از زحمات ۵۵ ماهه قربانعلی محمدپور، ساسان کفایی به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست گیلان معرفی شد.

علی اوسط اکبری‌مقدم، معاون عمرانی استانداری گیلان در این مراسم گفت: با شناختی که از دکتر کلانتری داریم، ایشان یکی از باتجربه و با اخلاق‌ترین مدیران این کشور هستند.

وی یادآور شد: آقای محمدپور یکی از مدیران جوان و پویا استان محسوب می‌شدند و از مدیرانی بود که بیشترین تعامل را با دستگاه‌های اجرایی داشتند.

اکبری‌مقدم با تصریح بر اینکه محمدپور بسیار دلسوز در عرصه حفظ محیط زیست بود، افزود: استان‌های شمالی زخم بسیار زیادی از پسماند دیده‌اند که ترمیم آن سال‌های سال طول خواهد کشید.

معاون عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه در یکسال اخیر در زمینه پسماند با کمک مردم، سمن‌ها و تلاش های محیط زیست استان گیلان شاهد جهش خوبی بوده‌ایم، افزود: امیدوارم فرجام خوبی در سال‌های نه چندان دور در حوزه پسماند داشته باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از غلفت‌های که در محیط زیست صورت گرفته بود بحث آموزش بود که این مسئله در دوران مدیریت آقای محمدپور به درستی و با تلاش مناسب انجام شد.

اکبری مقدم در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه مشکل تالاب انزلی باید از بحث حرف و جلسات خارج شود، افزود: جلسات ممکن است عامل بازدارنده در احیای تالاب انزلی شود و باید اقدام عملی صورت گیرد، همانند اقدامی که درباره دریاچه ارومیه صورت گرفت.

معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: تالاب انزلی در سطح ملی در اولویت برنامه‌ها قرار داده شود.

اکبری مقدم در پایان گفت: بنده و همکارانم در استانداری در کنار مدیر جدید خواهیم بود و امیدوارم آقای کفایی نیز مانند دکتر محمدپور موفق باشند.

Share