فرماندار آستارا تاکید کرد:

مبتلایان احتمالی کرونا از مناطق دیگر به بیمارستان آستارا منتقل نمی شود

فرماندار آستارا گفت: مبتلایان احتمالی کرونا به هیچ عنوان از مناطق دیگر به بیمارستان آستارا منتقل نمی شود و تاکنون موردی از ابتلا به این بیماری در این شهرستان گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن رستم زاد امروز یکشنبه در بازدید از بیمارستان شهید بهشتی آستارا اظهار کرد: یکی از بخش های بیمارستان شهید بهشتی برای درمان حمایتی مبتلایان مشکوک به بیماری کرونا اختصاص یافته است.

وی با اشاره به دستور ویژه استاندار گیلان در این خصوص بیان کرد: به دستور استاندار گیلان در تمامی شهرستان ها مراکزی جهت مقابله با این بیماری مجهز شده است و چند نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا انجام شده و به انستیتوپاستور تهران ارسال شده است و نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.

فرماندارآستارا ادامه داد: تحت هیچ عنوان مقرر نیست بیمار یا بیمارانی از سایر مناطق و خارج از شهرستان به این بیمارستان هدایت شوند و قطعا دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز اقدامات لازم برای مقابله با این ویروس را جهت سایر مناطق در نظر گرفته است.

رئیس شورای تامین شهرستان آستارا با هشدار جدی به داروخانه و مراکز فروش کالاهای بهداشتی اعلام کرد: در خصوص بروز هرگونه قانون شکنی مبنی بر افزایش قیمت ماسک، الکل و … شدید ترین برخورد ها برابر قانون با متخلفین صورت خواهد گرفت و از اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی اداره صنعت معدن تجارت و سایر دستگاههای نظارتی خواست با افزایش اکیپ های خود و انجام بازدیدهای میدانی در این ایام، بیش از پیش مراقب این گونه هنجار شکنی ها باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی تصریح کرد: مردم موازین بهداشتی را رعایت کنند و از شهروندان خواستاریم، هر گونه اخبار مربوط به بیماری کرونا را از رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

Share