در جلسه فوق العاده شورای شهر لاهیجان اعلام شد

تمدید اعتبار پروانه‎های ساختمانی در لاهیجان تا پایان اردیبهشت

در ارتباط با پروانه های ساختمانی که مدت اعتبار آنها در اسفند ماه سالجاری به اتمام می رسد، شهرداری لاهیجان همکاری لازم را با شهروندان داشته و تمدید اعتبار این قبیل پروانه های ساختمانی را که اعتبار آنها در اسفند ماه به پایان می رسد به فرودین و اردیبهشت ماه سال آینده موکول نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح روز سه شنبه ۱۳ اسفند ماه، جلسه فوق العاده شورای شهر لاهیجان با حضور دکتر کاظمی شهردار لاهیجان برگزار شد.

جواد تمیزکار رئیس شورای شهر لاهیجان طی سخنانی، پیشاپیش سالروز ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و همچنین روز پدر را به تمامی پدران ایران زمین تبریک گفتند.

وی درگذشت حجت الإسلام تقوایی روحانی جلیل القدر این شهر که سالها رئیس حوزه علمیه لاهیجان بودند، را به بیت ایشان و جامعه روحانیت تسلیت عرض نمودند.

وی گفت: متأسفانه بعد از قم لاهیجان بیشترین درگیری را در ارتباط با شیوع ویروس کرونا داشته و حدود ده روز است که در شهر وضعیت عادی نداریم.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم برای کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از شهروندان عزیز خواست از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند.

تمیزکار افزود: شهرداری و اعضای شورای شهر به تناسب توان خود همکاری لازم را با ارگانهای بهداشتی و درمانی داشته و اقداماتی را جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا انجام داده اند و با تقدیر از اقدام زود هنگام شهرداری در ضدعفونی کردن معابر و خیابانها و اماکن عمومی شهر خواستار ادامه این روند شد.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان نیز با ابراز ناخرسندی از اینکه گیلان میزبان بسیار خوبی برای ویروس کرونا بوده، با ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری برای ضد عفونی کردن معابر و اماکن شهر، از شهروندان فهیم لاهیجانی خواست موارد بهداشتی را جدی بگیرند و جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان بمنظور کاهش تردد در موارد غیر ضروری با توجه به گسترش ویروس کرونا و شرایط موجود، به اتفاق آراء تصویب و مقرر داشتند در ارتباط با پروانه های ساختمانی که مدت اعتبار آنها در اسفند ماه سالجاری به اتمام می رسد، شهرداری لاهیجان همکاری لازم را با شهروندان داشته و تمدید اعتبار این قبیل پروانه های ساختمانی را که اعتبار آنها در اسفند ماه به پایان می رسد به فرودین و اردیبهشت ماه سال آینده موکول نماید.

Share