مدیرکل جدید محیط زیست گیلان مطرح کرد:

به حرکت تیمی اعتقاد دارم | از سرزمین فرهنگ کهن ایران به سرزمین اسطوره‌های کشور آمدم

مدیرکل جدید محیط زیست استان گیلان اظهار داشت: من از سرزمین فرهنگ کهن ایران شیراز به سرزمین اسطوره‌های کشور و نگین سرسبز ایران آمده‌ام و تمام تلاش خود را برای خدمت به این مردم خواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان با حضور احمدرضا لاهیجان‌زاده، معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست کشور و همچنین معاون عمرانی استانداری گیلان صبح روز پنجشنبه در رشت برگزار شد.

ساسان کفایی، مدیرکل جدید محیط زیست استان گیلان در مراسم معارفه خود گفت: برای بنده افتخاری است که در قلب محیط زیست ایران خدمت خواهم کرد و امیدوارم روزی که از این خطه سرسبز خواهم رفت خاطرات خوبی از خود به یادگار بگذارم.

وی همچنین ادامه داد: از اولویت‌های من تعامل محیط زیست با سمن‌ها، سازمان‌های مردم نهاد و برآورده کردن مطالبات مردمی در زمینه محیط زیست خواهد بود.

کفایی با اشاره به اینکه در سیستم‌های مدیریتی بنده بسیار به حرکت تیمی اعتقاد دارم، اظهار داشت: از دغدغه‌های دیگر بنده بعد از موارد زیست محیطی، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان اداره محیط زیست است.

مدیرکل جدید محیط زیست استان گیلان در پایان تأکید کرد: من از سرزمین فرهنگ کهن ایران شیراز به سرزمین اسطوره‌های کشور و نگین سرسبز ایران آمده‌ام و تمام تلاش خود را برای خدمت به این مردم خواهم کرد.

به گزارش دیارمیرزا، با قدردانی از زحمات ۵۵ ماهه قربانعلی محمدپور، ساسان کفایی به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست گیلان معرفی شد.

Share