با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان؛

وداع باشکوه مرزداران آستارا با شهید گمنام؛ شهدا مظهر حقانیت انقلاب اسلامی ایران هستند

عبدالله پور با اشاره به اینکه امروز هر آنچه که داریم مرهون خون با برکت شهدا است افزود: نام و یاد شهدا باید همیشه در کشور زنده بماند و مادامی که یاد شهدا در کشور زنده است، انقلاب اسلامی ایران نیز حفظ می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین وداع با شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با سخنرانی سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مصلی شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور پرشور مرزداران غیور شهرستان و مسئولان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور باشکوه اقشار محتلف و جوانان هیئتی و انقلابی شهرستان آستارا همراه بود سردار عبدلله پور اظهار‌ داشت: باید شاکر خداوند باشیم که به ما توفیق داده تا در مراسم شهدا حاضر شویم.

وی با اشاره به اینکه هنوز تعداد زیادی از خانواده‌های شهدا هستند که چشم‌ انتظار فرزندان خود هستند، گفت: شهدا مظهر حقانیت انقلاب اسلامی ایران هستند دعای خیر آنها پشتوانه نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید حضور شهدا در این برهه از زمان را درک کرده و از رفتار و اعمال خود مراقبت کنیم افزود: شهدا عامل وحدت در جامعه هستند و روی اخلاص و نیت شهدا همه در کشور اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه شهدا امام زمان خود را یاری کردند و با یک اشاره امام خمینی‌(ره) به جبهه‌ها شتافتند، خاطر‌نشان کرد: باید از خود سوال کنیم که آیا ما از امام زمان خود پیروی می‌کنیم و آیا در مسیر شهدا گام برمی‌داریم.

عبدلله پور با بیان اینکه شهدا مظهر حقانیت انقلاب اسلامی ایران هستند و با حضور خود شوری معنوی در شهر ایجاد می‌کنند، گفت: ما زیر بار دین شهدا هستیم و امروز خوب درس خواندن و پیشرفت در همه عرصه‌ها باعث عزتمندی نظام اسلامی می‌شود که شهدا برای آن خون دادند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور شهید سلیمانی در کنگره هشت هزار شهید استان گیلان گفت: مادران شهدا برای حضور ایشان نامه نوشته و دعوتشان کردند و شهید سپهبد سلیمانی با آن همه مشغله نتوانست به مادران شهدا نه بگویند و مشتاقانه در استان گیلان حضور پیدا کردند و این ها همه نشانه های یک انسان ویژه بودن ایشان است.

وی با اشاره به اینکه امروز هر آنچه که داریم مرهون خون با برکت شهدا است افزود: نام و یاد شهدا باید همیشه در کشور زنده بماند و مادامی که یاد شهدا در کشور زنده است، انقلاب اسلامی ایران نیز حفظ می‌شود.

این شهید ۱۸ ساله از منطقه عملیاتی رمضان، منطقه شرق بصره تفحص شده است و پیکر مطهر این شهید گمنام روز چهارشنبه نهم بهمن ماه از مقابل سپاه ناحیه شهرستان به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا جرکت کرده و در این دانشگاه تدفین خواهد شد.

Share