جعفرزاده ایمن‌آبادی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات؛

در نبود رهبری کشور دچار مشکل می‌شود | با تشکیل مجلس قوی مشکلات کشور حل خواهد شد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه اگر مجلس قوی داشته باشیم کشور درست خواهد شد، افزود: مجلس قوی با آدم های حُر، آزاده، مطلع و باسواد و مومن شکل خواهد گرفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در دیدار با جمعی از مردم شهرستان رشت با اشاره به دهه فجر و مسائل جاری کشور اظهار کرد: انقلاب ما با خون دلهای دلسوزان انقلاب بدست آمده است و مهم‌ترین نیاز امروز کشور وحدت، وفاق وهمدلی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم وحدت میان مسوولان یادآور شد: اگر خدای نکرده در بین مسئولین درگیری و تشنج داشته باشند قطعا مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

وی متذکر شد: سه قوه زیر نظر رهبر انقلاب هستند و مطابق فرمان ایشان برای اداره کشور شبانه روز باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس قوی داشته باشیم کشور درست خواهد شد، افزود: مجلس قوی با آدم های حُر، آزاده، مطلع و باسواد و مومن شکل خواهد گرفت.

ریس فراکسیون مستقلان ولایی تصریح کرد: نماینده باید قدرت داشته باشد تا از منافع مردم دفاع کند.

وی با اشاره به اعتقادش نسبت به اصل ولایت فقیه، افزود: در نبود رهبری کشور مشکلات بسیاری خواهد داشت.

نماینده رشت با بیان اینکه ۸سال صادقانه با تمام وجود خدمت کردم، افزود: در حوزه سیاست حرف داریم زیرا دلسوز انقلاب و نظام هستیم.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: هر تکلیفی باشد برای نظام انجام خواهیم داد و هیچکس از ما بیشتر تابع نظر ولایت نیست.

وی تنها راه نجات کشور را انتخابات عنوان کرد و با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری و دعوت از آحاد مردم به حضور باشکوه در انتخابات؛ گفت: مجلس یکدست خیانت به کشور است و تضارب آرا باید وجود داشته باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی اظهار داشت: اگرچه دارای اندیشه و فکر هستیم ولی تابع قانون نیز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه از بداخلاقی های سیاسی و انتخاباتی می گذرم، افزود: مردم هزینه‌های اختلافات نادرست مسئولین را پرداخت می‌کنند.

نماینده مردم رشت در پایان گفت: هیچکس حق ندارد کار دشمن شاد کن در این برهه حساس انجام دهد و از همه مردم درخواست دارم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در انتخابات حضور فعالی داشته باشند.

Share