مرخصی‌های پرسنل در واحدهای اجرایی ستاد و امورهای تابعه لغو شد

جلسه اضطراری مدیریت مقابله با بحران احتمالی در شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد

جلسه اضطراری مدیریت مقابله با بحران احتمالی با حضور مهندس جمشید طالبی مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران ارشد و تمامی مدیران امورهای اجرایی شرکت توزیع نیروی برق گیلان شنبه ۱۹ بهمن۱۳۹۸برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه اضطراری مدیریت مقابله با بحران احتمالی با حضور  مهندس جمشید طالبی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران ارشد و تمامی مدیران امورهای اجرایی شرکت توزیع نیروی برق گیلان شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ برگزار شد.

در این جلسه طالبی گفت: طبق استعلام‌های صورت گرفته از سازمان هواشناسی گیلان طی روزهای یکشنبه تا پایان هفته جاری موج بارشی و سرد وارد استان خواهد شد و علاوه بر استان ما سایر استان‌های همجوار شمالی و غربی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: این جبهه هوای سرد از اروپا وارد استانهای شمالی کشور خواهد شد و از این رو رطوبت بسیار بالایی را با خود همراه دارد و چگالی و سنگینی برف را موجب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار داشت: بارش برف در نقاطی مانند خمام، کوچصفهان، سنگر، امامزاده هاشم (ع)، رستم آباد بیشتر خواهد بود. همچنین فومن، صومعه سرا، شفت و در مرکز استان نیز حجم بالایی از برف را شاهد خواهد بود و در شرق گیلان نیز در شهرستانهای آستانه، سیاهکل، لاهیجان احتمال بارش برف بیشتری نسبت به سایر نقاط استان پیش بینی شده است.

وی افزود: تمامی امورها و ادارات تابعه باید آمادگی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی را داشته باشند از این رو از اولین روز هفته جاری تمامی خودروهای عملیاتی باید با معاینات فنی لازم و سوخت گیری آماده اقدام باشند همچنین مرخصی‌های همکاران در واحدهای اجرایی ستاد و امورهای تابعه لغو و اطلاع رسانی لازم به پیمانکاران طرف قرارداد نیز می‌بایست صورت پذیرد.

مهندس طالبی خاطرنشان کرد: پاسخگویی بسیار مهم است و همکاران امورهای اجرایی و ستاد شرکت آمادگی لازم برای پاسخگویی و دریافت آدرس‌های محل وقوع مشکل را به بهترین شکل داشته باشند.

وی بیان کرد: تمامی امورهای اجرایی ضروری است هماهنگی‌های لازم با فرمانداریها و شهرداری‌های حوزه خود را داشته باشند زیرا با باز بودن معابر و راهها، فعالیت‌های شرکت برای رفع خاموشی‌های احتمالی سرعت می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: امروزه زندگی تمام مردم وابستگی شدیدی به انرژی برق و نعمت روشنایی دارد از این رو همگی باید تلاش کنیم تا در سریع‌ترین زمان خسارات احتمالی را برطرف کرده و خدمتگزار خوبی برای مردم شریف استان باشیم.

در ادامه مهندس حسینعلی بستانی معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت اظهار داشت: گاها ممکن است در زمان وقوع بحران آشفتگی‌ها و بی نظمی‌هایی حادث شود اما همکاران ما طی سالیان اخیر در مواجه با چنین بحرانهایی تجربیات بسیار خوبی برای حل مشکلات و رفع خاموشی‌ها دارند.

وی ضمن تاکید بر امر مهم پاسخگویی صحیح به مردم خواستار توجه بیش از پیش به موضوع مهم ایمنی در کار برای همکاران برقکار و سیمبان شد.

در ادامه نیز مهندس محمدتقی مهدیزاده مدیر توزیع برق شهرستان رشت ضمن تاکید بر لزوم آمادگی همه جانبه امورهای توزیع برق پنج گانه این شهرستان گفت: نکته مهم و اساسی در زمان وقوع بحران حفظ خونسردی و دقت برای انجام فعالیت‌هاست تا در کمترین زمان ممکن مشکلات احتمالی رفع گردد.

وی همچنین افزود: ضروری است هماهنگی لازم با پیمانکاران طرف قرارداد برای همکاری صورت پذیرد و خودروهای امدادی با تجهیزات لازم کاملاً آماده باشند.

Share