در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم

برد برفی شهرداری آستارا مقابل اترک بجنورد در یک دیدار خارج از خانه

تیم فوتبال شهرداری آستارا در نهمین بازی خارج از خانه در هفدهمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر زیر بارش برف با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم قدرتمند اترک بجنورد با یک گل بخودی در دقیقه ۲۴ و گل دقیقه ۶۷ اشکان پارسا، ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتبال شهرداری آستارا در نهمین بازی خارج از خانه در هفدهمین هفته مسابقات لیگ دسته دوم کشور، در یک دیدار نفس گیر با نتیجه دو بر صفر در مقابل اترک بجنورد ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه کسب کرد.

این دیدار عصر یکشنبه در ورزشگاه بجنورد با حضور علاقمندان ترتیب یافت و تیم گیلانی به ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه رسید.

برای شهرداری آستارا در این دیدار آیدین مسعودی – سعید دلاور – احمد آهی – امیر تیزرو – پویا عزیزپور – مهرگان گلبرگ – حسین آفرین زاد – ابراهیم بزرگی – محمد آزاد طلب – مبین رضاپور – اشکان پارسا به میدان رفتند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با این نتیجه در جدول مسابقات لیگ دسته دوم با ۱۷ بازی، هشت برد، ۵ مساوی و ۴ شکست، ۲۹ امتیازی شده و در جایگاه چهارم ایستاد و در هفته هجدهم روز یکشنبه نوزدهم بهمن، میزبان دیگر تیم گیلانی شهرداری فومن خواهد بود.

باشگاه فوتبال شهرداری آستارا برای حضور موفق در لیگ دسته دوم کشور، با حسن اشجاری بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرمربی، قرارداد همکاری بسته است.

در مسابقات لیگ دسته دوم کشور، ۲۸ تیم در قالب ۲ گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند و شهرداری آستارا برای نخستین بار در این رقابت ها حضور دارد.

Share