فرماندار بندر انزلی خبر داد؛

افتتاح ۶۶ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در انزلی

فرماندار بندر انزلی از افتتاح ۶۶ طرح و پروژه عمران شهری و روستایی با اعتبار بیش از ۱۰۱ میلیارد و ۷۳۶ میلیون تومان در دهه فجر امسال در این شهرستان انزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حیدری آزاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر یادآور شکوه و عظمت ملت بزرگی است که با ایستادن در مقابل استبداد و استکبار، تاریخی جاودانه از خود به یادگار گذاشتند، افزود: انقلاب اسلامی یادآور حماسه تاریخی پیر جماران است که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان جهانی که خسته از ظلم و ستم بودند بارور کرد.

فرماندار شهرستان بندر انزلی با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در ۰دهه مبارک  فجر امسال تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام، رژه موتوری، رژه شناورهای دریایی، دیدار با خانواده های معظم شهدا از برنامه های فرهنگی در دستور کار ستاد گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بندرانزلی است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه ها و همایش های مختلف اجتماعی و فرهنگی و دیدار با نخبگان و جوانان در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: افتتاح نمایشگاه انقلاب و قرآن، افتتاح مرکز رشد و شکوفایی خلاقیت، برگزاری شب شعر، همایش سواد رسانه ای و نشست فرماندار با جوانان از دیگر برنامه های دهه فجر امسال در بندرانزلی است.

حیدری آزاد با اشاره به افتتاح سه باب هتل با سرمایه گذاری بخش خصوصی، افتتاح پروژه های شرکت توزیع برق در روستاهای طالب آباد، گلشن و جفرود، تاکید کرد: افتتاح و بهره برداری همزمان سه پروژه عمرانی اداره کل بنادر و دریانوردی با اعتبار ۶۹ میلیارد تومان و چهار پروژه توسعه شبکه آب و فاضلاب شهری، افتتاح مدرسه سه کلاسه خیرساز و افتتاح آسفالت روستایی از جمله پروژه های عمرانی در دست افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال در بندرانزلی هستند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به افتتاح همزمان ۷۲ واحد مسکن مهر در بندرانزلی تاکید کرد: برگزاری همایش مدافعان حریم ولایت، همایش نقاشی دیواری انقلاب، برگزاری مراسم کتابخوان با موضوع سربازان آسمانی و تجلیل از شهدای جبهه مقاومت از برنامه های دیگر این دهه مبارک در بندرانزلی است.

Share