آیت‌الله فلاحتی در تجمع مردم رشت:

اسلام، مردم و رهبری سه رکن تضمین کننده انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هوای برفی و نامساعد، افزود: مردم بابصیرت همواره در همه عرصه ها حضور دارند و این پیام استقامت ملت به قلدرهای جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی در تجمع مردم رشت به مناسبت ۲۲ بهمن ماه در میدان شهرداری این شهر با اشاره به انقلاب های ناموفق و شکست پذیر دیگر کشورهای دنیا گفت: آنچه سبب استواری انقلاب شکوهمند ایران شده، سه رکن اسلام، مردم و رهبری است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و یکمین بهار خود را جشن می گیرد که همه قدرت‌های سلطه جهانی را خاضع خود کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: ایران اسلامی با وجود سخت‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها با قوت در مسیر رشد و شکوفایی حرکت می کند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در انقلاب ایران، مردم، اسلام را یک آرمان مهم الهی قلمداد می کنند گفت: ملت ایران بخاطر همین آرمان از عزیزانشان گذشتند و هزاران شهید تقدیم اسلام کردند.

وی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هوای برفی و نامساعد، افزود: مردم بابصیرت همواره در همه عرصه ها حضور دارند و این پیام استقامت ملت به قلدرهای جهان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به انقلاب های نافرجام برخی کشورهای عربی هم اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین دلیل عدم موفقیت این انقلاب‌ها فقدان رهبری در آنها است.

آیت الله فلاحتی افزود: رهبری داهیانه در انقلاب اسلامی ایران سبب شگفتی جهانیان شده و هر دو رهبر انقلاب اسلامی ایران بخاطر خدا و برای رهایی مردم از طاغوت، ایران اسلامی را رهبری کردند.

Share