شهردار رضوانشهر خبر داد:

نامگذاری یکی از بلوارهای اصلی رضوانشهر به نام شهید سلیمانی

مازیار صفایی، شهردار رضوانشهر اظهار داشت: با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی رضوانشهر و به پاسداشت مجاهدت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی، یکی از بلوار ‌های اصلی این شهر به نام این سردار بزرگ اسلام نامگذاری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی رضوانشهر و به پاسداشت مجاهدت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی، یکی از بلوار ‌های اصلی این شهر به نام این سردار بزرگ اسلام نامگذاری شد.

شهردار رضوانشهر با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار از چهره های محبوب و مورد علاقه همه مردم بود و باید زحمات و فداکاری های ایشان را پاس بداریم.

مازیار صفایی، با اشاره به جایگاه والای این شهید عزیز افزود: سردار شهید سلیمانی، خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد که نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.

شهردار رضوانشهر با اشاره به مشخصات این بلوار گفت: این بلوار با طول حدود یک کیلومتر (مابین ستاد فرماندهی انتظامی و فرمانداری) در ورودی شرقی شهر رضوانشهر واقع شده که در سال جاری با نصب رفیوژ میانی، نصب تیرهای روشنایی، اجرای طرحهای فضای سبز و همچنین نماد ورودی شهر اجرا گردیده است.

صفایی، ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر در کمک و همکاری بسیار خوب با مجموعه شهرداری گفت: از سوی دیگر شهرداری در حال طراحی  تندیس سردار شهید سلیمانی می باشد که در آینده نزدیک و در راستای پاسداشت یاد ایشان در ابتدای بلوار نصب خواهد شد.

Share