اختصاص ۲۰۰ میلیون یورو برای تقویت نیروی قدس سپاه

جزئیات اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در توضیح اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی، گفت: بر اساس این اصلاح مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو از طریق صندوق توسعه ملی برای تقویت بنیه دفاعی نیروی قدس سپاه پاسداران اختصاص می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خانه‌ملت از طرح «اصلاح قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی» توسط ایالات متحده آمریکا در این فراکسیون خبر داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر طرح فراکسیون نمایندگان ولایی برای انتقام سخت از آمریکا، گفت: در ماده (۱) قانون اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا مصوب ۳/۲/۹۸ ، «عبارت کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، قبل از عبارت «فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کام)، نیروها و سازمانها و یا نهادهای تحت اختیار این فرماندهی اضافه می شود.

وی افزود: بر اساس ماده ۲ این طرح در ماده (۴) قانون، عبارت «کلیه اعضای پنتاگون و شرکتها و مؤسسات وابسته و فرماندهان و آمران شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» قبل از عبارت «فرماندهان ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کامه) اضافه می شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تصریح کرد: همچنین در ماده ۳ این طرح آمده است که دولت موظف است جهت تقویت بنیه دفاعی نیروی قدس سپاه پاسداران مبلغ دویست میلیون یورو از طریق صندوق توسعه ملی در اختیار این نیرو قرار دهد

Share