راهنمای سفر به شهر استانبول

استانبول یکی از شهرهای زیبا در کشور ترکیه که سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می کند.

سفر به استانبول یکی از شهر های زیبا در ترکیه

استانبول یکی از شهرهای زیبا در کشور ترکیه که سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می کند. اگر قصد سفر به این شهر توریستی، تفریحی را دارید، با ما همراه باشید تا مراکز خرید و رستوران های استانبول را معرفی کنیم ونحوه رزرو بلیط هواپیما و تور استانبول را با هم بررسی کنیم همچنین در این مطلب شما را با پرواز ترکیش و قوانین بار این ایرلاین آشنا خواهیم کرد.

خرید از بهترین مراکز در سفر با تور تفریحی استانبول

در سفر با تور استانبول نه تنها می توانید از بازارهای سنتی و قدیمی این شهر دیدن کنید بلکه امکان خرید از پاساژ و مراکز خرید مدرن نیز برای شما عزیزان به راحتی فراهم می شود. مرکز خرید گراند بازار یکی از مناسب ترین مراکز خریدی است که در آن می توانید صنایع دستی مختلف را خریداری کنید. در این مرکز قهوه ترک به فروش می رسد که فرصت مناسبی برای گردشگران تور مسافرتی استانبول برای تهیه آن شناخته می شود. از دیگر مراکز می‌ توان به بازار قدیمی شهر استانبول اشاره کرد که در کنار مسجد ایاصوفیه واقع شده و در آن می توانید طعم غذاهای مختلف را نیز امتحان کنید. اگر اهل خریدهای مدرن هستید، می توانید به مراکز خرید مدرن این شهر که جواهر نیز یکی از آنها است، مراجعه کنید. مرکز خرید جواهر جزء بزرگترین مراکز خرید اروپا و دنیا شناخته می‌ شود و برندهای مختلفی را در خود جای داده است. این مرکز خرید در منطقه ای با نام شیشلی واقع شده است ک امکان دسترسی به آن برای مسافران فراهم شده است.

رستوران های ترک در سفر با تور استانبول

در سفر با تور گردشگری استانبول می توانید غذاهای بین المللی و ترک را در رستوران های شناخته شده این شهر نیز نوش جان کنید. در این شهر رستوران های متعددی وجود دارد که در نوع خود بی نظیر هستند. به عنوان مثال می‌ توان به رستوران های نیکول و هونکار اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی‌ های مشخصی برای سرو غذاهای مختلف می باشند.

 از ویژگی‌ های رستوران نیکول می‌ توان به سرآشپز ماهر و زبردست آن اشاره کرد که غذاهای فرانسوی و ترک را برای مراجعه کنندگان خود سرو می کند؛ اما در رستوران هونکار شما عزیزان می توانید غذای مورد علاقه خود را در میان غذاهای مختلف انتخاب کنید. همچنین انواع کوفته و غذاهایی با گوشت بره تازه را نیز می توانید در این رستوران در سفر با تور تفریحی استانبول سفارش داده و نوش جان کنید.

لیدر تور تفریحی استانبول

در سفر با تور گردشگری استانبول بسیاری از گردشگران با یک مشکل بسیار بزرگ مواجه می شوند و آن عدم آشنایی با زبان ترکی و انگلیسی است. همانطور که می دانید در کشور غریبی همچون ترکیه می بایست به زبان‌ های دیگری مسلط باشید تا بتوانید ارتباط مناسبی با ساکنین آن داشته باشید. در سفر با تور تفریحی استانبول این مشکل برای بسیاری از عزیزان مرتفع می‌ شود چرا که در کنار آنها راهنما و لیدر می‌ تواند با افراد دیگر ارتباط برقرار کرده و در نتیجه از این طریق اقامت، گشت و گذار و همچنین خرید برای بسیاری از مسافران تور راحت تر خواهد شد؛ بنابراین اگر می‌ خواهید سفری راحت را تجربه کنید و بدون دغدغه یاد گرفتن زبان های ترکی و انگلیسی، سفر خود را آغاز کنید، ما به شما رزرو تور تفریحی استانبول را پیشنهاد می کنیم.

بلیط هواپیما شهر استانبول با مناسب‌ترین قیمت

 یکی از مهمترین نکاتی که در زمان رزرو بلیط هواپیما استانبول می توانید به آن توجه کنید فرودگاه های مختلفی است که در این شهر تأسیس شده‌اند که به عنوان مثال می‌توان به فرودگاه‌های آتاتورک و استانبول اشاره کرد. در کنار این موضوع توجه به قیمت و هزینه بلیط هواپیما جهت سفر به استانبول نیز از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد. به عزیزانی که تمایل دارند سفری کم‌هزینه را تجربه کنند توصیه می‌کنیم که به سراغ بلیط های لحظه آخری استانبول بروند؛ بنابراین می‌توانید در زمان جستجوی این بلیت مبدا را مشخص کرده و سپس مقصد را تعیین نمایید و پس از تکمیل تمامی فیلد های مربوطه گزینه‌های مختلفی را مشاهده نمایید. در کنار گزینه ها اگر بلیت مورد نظر دارای قیمت پایین باشد با عنوان لحظه آخری مشخص می شود.

رزرو بلیط هواپیما جهت سفر به شهر استانبول

جهت رزرو بلیط هواپیما استانبول، می توانید، به سایت آژانس گردشگری دلتابان، مراجعه نموده و با استفاده از پنل رزرواسیون آنلاین دلتابان و انتخاب تب پرواز و وارد نمودن نام شهر مبدا، مقصد ، تاریخ حرکت و تعداد مسافران و کلیک کردن برروی دکمه جستجو، لیستی از پروازها به استانبول را مشاهده کنید که بر اساس عوامل مختلف دسته بندی شده اند. یکی از آنها قیمت بلیط هواپیما جهت سفر به استانبول می باشد. با توجه به اینکه این فهرست بر اساس پایین ترین قیمت تا بالاترین نرخ دسته بندی شده است انتخاب را برای مسافران راحت تر نموده است، بنابراین می توانید بر اساس توان مالی خود و بر اساس زمانی که برای سفر به استانبول اختصاص داده اید این بلیت را رزرو کنید.

ایرلاین ترکیش

ایرلاین ترکیش یکی از شناخته ‌شده‌ترین ایرلاین های هواپیمایی است که مسیرهای پروازی مختلفی به سراسر جهان دارد در ادامه با ما همراه باشید تا خدمات و میزان بار مجاز پرواز ترکیش را بررسی کنیم.

خدمات ایرلاین ترکیش

هر ایرلاینی دارای خدمات مشخص و ویژه ای می باشد که در رابطه با ترکیش ایر نیز این موضوع کاملاً صدق می‌کند. از مهمترین خدمات می‌توان به غذاهایی که در داخل هواپیما سرو می‌شوند اشاره کرد. اغلب غذا ها از کیفیت، طعم و مزه خاصی برخوردارند که باعث شده از سوی مجلات بسیاری مورد تشویق قرار گیرند.

 در کلاس های پروازی که اکونومی و بیزینس در صدر آنها قرار دارند غذاهایی که برای مسافران سرو می‌شوند متفاوت می باشد اما در مجموع می توانید از غذاهایی که در این ایرلاین سرو می‌شود لذت ببرید. نکته مهم و حائز اهمیت در رابطه با پرواز ترکیش این موضوع است که افراد و عزیزان می توانند زمان پرواز و میزان بار مجاز را بر اساس بلیط هواپیما خود تغییر دهند که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

میزان بار مجاز در پرواز شرکت هواپیمایی ترکیش

از مهم ترین ویژگی هایی که هر ایرلاین و شرکت هواپیمایی از آن برخوردار می باشد میزان بار مجاز است که مسافران می‌توانند آن را به همراه خود به هواپیما وارد کنند. نکته ی مهم و قابل توجه این است که میزان بار بر اساس کلاس های پروازی متغیر می باشد. همچنین بر اساس پروازهای داخلی و بین‌المللی می‌توان بار مجاز را همراه خود داشته باشید. اگر جزء افرادی هستید که تمایل دارید با کلاس‌های اکونومی از طریق پرواز ترکیش به نقاط مختلف سفر کنید باید این نکته را بدانید که امکان حمل ۸ کیلوگرم بار به صورت دستی برای شما فراهم شده است.

 اما در کلاس های بیزینس این مقدار بار نیز به مقدار دو بار دستی افزایش می‌یابد. عزیزان می توانند به همراه خود دوربین، لپ تاپ و کیف دستی را همراه داشته باشند که جزء بار های کوچک شناخته می شوند. این نکته را فراموش نکنید که در پروازهای داخلی امکان حمل بار در کلاس‌های اکونومی حداکثر ۲۰ و در کلاس‌های بیزینس حداکثر ۳۰ کیلوگرم می باشد. نکته مهم حائز اهمیت این است که قبل از زمان رزرو بلیط پرواز ترکیش می توانید این موارد را در نظر بگیرید.

 برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی دلتابان https://deltaban.com

Share