دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

اعلام زمان و مکان قطعی برگزاری انتخابات هیات فوتبال گیلان | هیچکدام از کاندیدا مشکلی برای حضور ندارند

دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا اعلام کرد: طبق نامه‌ای که از فدراسیون فوتبال به بنده داده شد، مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه(۷ آذرماه) برگزار خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرزاد سیری، دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان در گفتگو با دیارمیرزا اعلام کرد: طبق نامه‌ای که از فدراسیون فوتبال به بنده داده شد، مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان روز پنجشنبه(۷ آذرماه) برگزار خواهد شد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال بر برگزاری انتخابات تأکید کرده است و به صورت قطعی این انتخابات رأس ساعت ۱۰ صبح هفتم آذرماه برگزار می‌شود.

سیری در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه «آیا مکان برگزاری انتخابات نیز مشخص شده است؟» نیز گفت: به دلیل اینکه سالن محل برگزاری انتخابات باید استاندارد و چیدمان صندلی و… به صورت قانونی باشد، هتل نرگس واقع در انتهای جاده ساحلی جفرود به عنوان محل برگزاری انتخابات برگزیده شده است.

دبیر مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه «آیا حضور هر چهار کاندیدای ریاست هیأت فوتبال گیلان در این انتخابات قطعی است؟»، اظهار کرد: هیچکدام از چهار کاندیدا برای حضور در انتخابات مشکلی ندارند و ما به هر چهار نفر از عزیزان و اعضای مجمع، زمان برگزاری انتخابات را اعلام کردیم.

به گزارش دیارمیرزا، پیش از این یکبار این انتخابات از روز یکشنبه ۱۲ آبان به روز دوشنبه ۱۳ آبان موکول شده بود اما جلسه ۱۳ آبان نیز به دلیل برگزاری راهپیمایی لغو شد و به پنجشنبه(۳۰ آبان) موکول شد که این انتخابات نیز لغو و در روز پنجشنبه(۷ آذرماه) برگزار خواهد شد.

Share