امام‌ جمعه آستانه‌ اشرفیه:

اعتراف‌های مفسدین اقتصادی برای مردم بازگو شود

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه اعتراف‌های مفسدین اقتصادی برای مردم بازگو شود، گفت: یک مفسد بزرگ اقتصادی قطعاً به‌تنهایی این حجم عظیم از بیت‌المال را دزدی نکرده و افرادی به انجام این کار کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه مسؤولان کشورهای اسلامی نباید بگذارند وحدت میان مسلمین از بین برود، اظهار کرد: استکبار برنامه‌های بسیار دقیقی برای تفرقه میان ملت‌های مسلمان با تأسیس گروه‌های تروریستی و تکفیری دارد و در این مواقع مسؤولان و مردم ملت‌های مسلمان باید از ایجاد تفرقه جلوگیری کنند.

وی با اشاره به دستگیری سلطان فولاد توسط اطلاعات سپاه گفت: بدهکاران بانکی در هیچ جای دنیا نباید احساس آرامش کرده و باید به کشور بازگردانده شده و پول‌های بیت‌المال که هدر داده است تا پس داده و به اقتصاد کشور کمک کند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه اعتراف‌های مفسدین اقتصادی باید برای مردم بازگو شود، تصریح کرد: یک مفسد بزرگ اقتصادی قطعاً به‌تنهایی این حجم عظیم از بیت‌المال را دزدی نکرده و افرادی به انجام این کار کمک کردند که باید اعترافات مفسدین تا حدی برای مردم گفته‌شده و دیگر عاملین دستگیر و شناسایی شوند.

طیبی با اشاره به نقش انتخاب درست مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در همه امور از جمله انتخابات خدا را در نظر گرفته و از انتخاب‌ کردن به نفع حزب سیاسی، قبیله و برای استفاده شخصی جلوگیری کرده و فرد را بر اساس شایستگی برگزیند زیرا در غیر این صورت جامعه روبه‌پیشرفت نمی‌رود.

وی با اشاره به راه گشودن نفوذ طاغوت به زندگی انسان افزود: اگر انسان به خدا توجه نکرده و وظیفه عبادی خو را به‌درستی انجام ندهد طاغوت و شیطان به زندگی او نفوذ کرده و باعث طغیان گری آن فرد می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با درخواست از مردم برای عدم پیروی از نفس خود گفت: طاغوت و استکبار با استفاده از ابزار رسانه‌ای خود می‌گویند بهشت و جهنم وجود نداشته و همه‌چیز در این دنیا است و در این مواقع اگر انسان از نفس خود پیروی کند، جامعه رو به نابودی می‌رود.

طیبی لازمه دوری پیروی از طاغوت را توجه به آموخته‌های انبیا در جامعه دانست و بیان کرد: پیامبر(ص)، قرآن و ائمه معصومین(ع) با آیات و روایات خود راه‌های رسیدن به سعادت را به انسان نشان داده تا همه اقشار جامعه با پیروی از این برنامه الهی رو به سعادت رفته و سربلند شود.

Share