بازرس کل استان گیلان:

در برخورد با مفاسد اقتصادی، توقعات از دستگاه قضائی و بازرسی به‌شدت بالا رفته است

مسرور گفت: حضور و بازدید رئیس قوه قضائیه از سازمان و برگزاری نشست‌های عمومی و اختصاصی با کارکنان و مدیران سازمان بازرسی کل کشور، یک اتفاق نادر و قابل تأمل بود که نشان‌دهنده بار مسئولیت سنگین و دشواری است که بر دوش یکایک ما در این مجموعه نظارتی نهاده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست شورای اداری بازرسی کل استان گیلان با هدف تبیین تدابیر مورد تأکید ریاست قوه قضائیه در آیین نکوداشت سالروز تأسیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.

سیف اله مسرور، بازرس کل استان گیلان در این نشست ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی و با اشاره به حضور رئیس قوه قضائیه در آئین سالگرد تأسیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: حضور و بازدید رئیس قوه قضائیه از سازمان و برگزاری نشست‌های عمومی و اختصاصی با کارکنان و مدیران سازمان بازرسی کل کشور، یک اتفاق نادر و قابل تأمل بود که نشان‌دهنده بار مسئولیت سنگین و دشواری است که بر دوش یکایک ما در این مجموعه نظارتی نهاده شده است و قطعاً همه همکاران بایستی از این فرصت ارزشمند خدمت‌گزاری نهایت بهره را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: ریاست قوه قضائیه در دیدار با مدیران سازمان بر برنامه محوری و علمی بودن اجرای برنامه‌های بازرسی تأکید کرده‌اند. آیت‌الله رئیسی همچنین بر موضوعات مهم و راهبردی دیگر از جمله توجه به نیروی انسانی کارآمدتر، پویاتر و بانشاط‌تر که برخوردار از سه رکن مهم انگیزه و اعتقاد قوی و تخصص بالا باشند و همچنین فعال‌تر شدن نظارت الکترونیکی و بهره‌گیری از سامانه‌های به‌روز و کاربردی و اتصال به بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌ها اشاره کرد.

مسرور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه برخورد با مفاسد اقتصادی، توقعات از مجموعه دستگاه قضائی و بازرسی به‌شدت بالا رفته است و از آنجائی که رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور یکی از مدیران آشنا به امور داخلی سازمان است لذا به فضل الهی ما در زمان کوتاهی شاهد تحولات معقول و مؤثری در حوزه‌های نظارت و بازرسی خواهیم بود.

Share