سیامک فراهانی در نشست خبری پس بازی با آرمان گهر:

حضور در جام حذفی سیاست باشگاه است | داماش بهترین تیم گیلان نیست

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه حضور در جام حذفی سیاست باشگاه است، گفت: داماش امکاناتی برابر با دو تیم دیگر گیلانی دارد و تنها برگ برنده داماش ثبات مدیریتی این تیم نسبت به سایر تیم‌های گیلانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیامک فراهانی در نشست خبری پس از دیدار مقابل آرمان گهر سیرجان با اشاره به سخت‌کوشی بازیکنان داماش اظهار کرد: دو تیم داماش گیلان و آرمان گهر سیرجان بازی پایاپایی به نمایش گذاشته و موقعیت‌های پرشماری خلق کردند.

وی با بیان اینکه داماش دو نیمه متفاوت داشت، افزود: از بازی شاگردان در نیمه نخست رضایت ندارم ولی در نیمه دوم به شرایط خوب خودمان بازگشتیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه هر دیدار شرایط خاص خودش را دارد، گفت: داماش بهترین تیم گیلان نیست، چهار هفته نخست لیگ نمی‌تواند ملاک خوبی باشد و از کیفیت فنی تیمم رضایت کافی ندارم.

فراهانی با بیان اینکه داماش در دوران گذار است، گفت: داماش پس از سه فصل در لیگ یک حضور پیدا کرد، داماش امکاناتی برابر با دو تیم دیگر گیلانی دارد و تنها برگ برنده داماش ثبات مدیریتی این تیم نسبت به سایر تیم‌های گیلانی است.

وی با اشاره به اینکه مسائل مالی مشکل اصلی فوتبال است، بیان کرد: پزشک تیممان به دلیل محرومت در بازی امروز حضور نداشت، ایشان با محرومیتی بلندمدت به دلیل دیدار پلی‌آف جام حذفی مواجه شده است.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه تصمیم در جام حذفی بر عهده مدیریت باشگاه است، گفت: در این رقابت‌ها با توجه به سیاست باشگاه شرکت می‌کنیم، به دلیل اینکه سهمیه داماش دیر گرفته شد چهار بازیکنی که در روزهای پایانی به تیممان اضافه شدند از شرایط بدنی ایده‌ال دور هستند.

Share