رئیس اداره وصول حق بیمه تامین اجتماعی گیلان:

کارفرمایان گیلانی بیش از ۷۱۵ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکار هستند

با اتمام بیلان کارگاهی لغایت اسفند سال ۹۷، گزارش آخرین رقم دیون کارفرمایان گیلانی به تامین اجتماعی در شورای اداری این مجموعه تشریح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   محمود سبحانی رئیس اداره وصول حق بیمه این مجموعه در جلسه شورای اداری که با حضور مدیرکل ، معاونین و روسای ادارات تخصصی برگزار میگردید با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در چند سال اخیر صدور بیلانهای کارگاهها در مقاطع شش ماهه، منجر به ساماندهی بهتر مطالبات و رسیدگی مناسبتر پرونده ها گردیده است.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین بیلان سال گذشته ( لغایت شهریور ۹۷ ) بدهی کارفرمایان استان نزدیک به ۶۴۰ میلیارد تومان بوده است افزود: با اتمام صدور بیلان کارگاهی در ۲۸ شعبه اجرایی در پایان تیرماه، لغایت اسفندماه سال گذشته، رقم دیون کارفرمایان با ۱۲ درصد افزایش به ۷۱۵ میلیارد تومان رسیده است.

سبحانی در بخش دیگری از گزارش خود اظهار داشت: از این میزان مطالبات سازمان، ۵۳۶ میلیارد تومان قطعی و ۱۷۹ میلیارد تومان برآوردی میباشد.

بیشترین بدهی ها بر اساس این گزارش با ۶۷۱۴ پرونده و رقم ۲۱۷ میلیارد تومان مربوط به کارفرمایان شعبه یک رشت و پس از آن با ۵۰۷۱ پرونده و رقم ۱۲۶ میلیارد تومان مربوط به شعبه دو رشت بوده و شهرصنعتی رشت در پله بعدی قرار دارد.

شایان ذکر است این میزان بدهی مربوط به ۳۴۰۴۶ کارفرما در سطح استان است.

Share