فرماندار بندرانزلی خبرداد:

مالک هفتاد درصد سهام ملوان بندرانزلی مشخص شد

حیدری آزاد فرماندار بندر انزلی اعلام کرد: محسن میرابی بصورت مشروط مالک ۷۰درصد سهام باشگاه ملوان بندرانزلی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل حیدری آزاد از تعیین مالک جدید تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خبر داد و گفت: ️در جلسه ای که عصر امروز در دفتر فرماندار با حضور ، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی، رئیس اداره ورزش وجوانان این شهر، رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی، وکیل باشگاه ملوان و متقاضی مالکیت سهام باشگاه ملوان برگزار شد، طی قرار داد اولیه و بصورت مشروط ۷۰ درصد از سهام باشگاه ملوان به آقای محسن میرابی که خود از بازیکنان فوتبال در تیم های مختلف باشگاهی بود واگذار شد.
حیدری آزاد با اشاره به پیگیریها و تلاشهای صورت پذیرفته و دعوت از تعدادی از سرمایه گذاران و نشست با متقاضیان به منظور واگذاری ۷۰ درصد از سهام باشگاه ملوان به افراد واجد شرایط بیان کرد: مراحل بعدی جهت واگذاری رسمی هفتاد درصد سهام باشگاه فرهنگی ورزشی ملوان بندر انزلی پس از انجام تعهدات مندرج در تفاهم نامه و ارائه تضامین معتبر و تایید آنها انجام خواهد شد.
فرماندار بندر انزلی خاطرنشان کرد: پس از انجام تمامی تعهدات و شروط قرارداد فی مابین و سپردن تضامین معتبراز سوی خریدار، انتقال رسمی هفتاد درصد سهام این تیم به مالک جدید ملوان اقدام خواهد شد.
وی افزود: در قرار داد فی مابین شروطی مبنی بر تعهد متقاضی خرید جهت باز کردن پنجره نقل و انتقالات، جلب رضایت شاکیان خارجی و سایر موارد مربوط به این باشگاه پرافتخار قید گردیده و تمامی مسئولین شهرستانی نهایت حمایت و پشتیبانی از این تیم پرآوازه و مالک جدید را معمول خواهند داشت تا انشاالله شاهد رفع مشکلات ملوان و پیشرفت ان در فوتبال حرفه ای باشیم.

حیدری آزاد ضمن تقدیر از تلاشهای بی وقفه وهمراهی های صورت گرفته توسط مهندس خسته بند نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و تمامی اعضای محترم شورای تامین شهرستان بیان کرد: از صبر و حوصله و همراهی طرفداران عزیز و پرشور تیم ملوان بندر انزلی ومردم شریف ،فرهیخته و قدرشناس انزلی نیز بی نهایت سپاسگزارم.
وی اضافه کرد: به زودی نشست خبری در دفتر فرماندار و با همراهی نماینده محترم مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی و فرماندهی محترم ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ج.ا.او با حضور مالک جدید برگزار خواهد شد.

Share