انتقاد قربانی در جلسه شورای اداری از فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه:

سرکشی نماینده از چند روستا شبگردی است؟ | حیثیتمان را برای دولت و نظام گذاشتیم

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس با اشاره به اصلاح تغییر ساختار بودجه در مجلس گفت: لایحه بودجه با دو ماه تأخیر توسط دولت تقدیم مجلس شد و هدف و اراده دولت و مجلس اصلاح ساختار بودجه است تا بتوان کشور را بدون نفت به بهترین نحو اداره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صدا و سیما مرکز گیلان، نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست شورای اداری با انتقاد از رحیم حیدری فرماندار این شهرستان گفت: به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم، حاشیه ها و حساسیت ها بیشتر می شود، من ضمن اینکه از همه روسای ادارات می خواهم در چهارچوب قانون حرکت کرده و بی طرف باشند از فرماندار و اعضای شورای تامین می خواهم فضا را برای رقابت سالم باز کنند.
محمدحسین قربانی خطاب به فرماندار آستانه اشرفیه گفت: شما که نمایندگی دولت را در این شهرستان دارید باید حرمت ها را حفظ بکنید، من این را به جد می‌گویم، وارد بعضی از بازی ها و چالش ها نشوید، اگر یک نماینده شهرستان دست ۲ رئیس اداره را بگیرد و به چند روستا سرکشی کند آیا شبگردی است ؟ چرا وارد فضای مجازی می شوید؟ چرا با من حرف نمی زنید؟ ما که حیثیتمان را برای دولت و نظام گذاشتیم.
نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای فرماندار تمام انرژیتان را معطوف به مصوبات دولت کنید، به جای عکس گرفتن و گزارش رسانه ای به پیگیری مطالبات مردم بپردازید، مثل اینکه هنوز باور نکردیم در یک کشتی هستیم کشتی نظام جمهوری اسلامی ایران، اینجا فقط مردم سهم دارند.

Share