با عقد قراردادهایی جداگانه؛

ساسان شیرمردی و ۴ بازیکن امید با سپیدرود رشت قرارداد بستند

سید ساسان شیرمردی مدافع راست ۲۹ ساله استقلال خوزستان با فسخ قرارداد خود و دریافت رضایت نامه به سپیدرود رشت پیوست همچنین چهار بازیکن تیم رده های امید سپیدرود با موافقت علی نظرمحمدی با عقد قراردادهای ۲ تا ۳ ساله به جمع تیم بزرگسالان سپیدرود ملحق شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید ساسان شیرمردی مدافع راست ۲۹ ساله استقلال خوزستان با فسخ قرارداد خود و دریافت رضایت نامه به سپیدرود رشت پیوست.

وی اهل ایذه است و به جز استقلال خوزستان در تیم های استقلال اهواز، فولاد نوین، نفت مسجد سلیمان، نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی تهران حضور داشته است.

شیرمردی که یک سال از قراردادش با استقلال خوزستان باقی مانده بود با پرداخت مبلغی بابت رضایت نامه اش به باشگاه و توافق با مسئولان باشگاه سابقش از این تیم جدا شد تا به سپیدرود رشت بپیوندد.

چهار بازیکن امید سپیدرود به بزرگسالان پیوستند

همچنین چهار بازیکن تیم رده های امید سپیدرود با موافقت علی نظرمحمدی با عقد قراردادهای ۲ تا ۳ ساله به جمع تیم بزرگسالان سپیدرود ملحق شدند.

امیرحسین اسکندری، ماهان سروی، سپهر کوششی و علی بیجاری ۴ بازیکن بومی تیم های پایه سپیدرود هستند که از رده نوجوانان تا امید در قرمزهای رشت آموزش دیده اند و در پست های هاقبک و دفاع بازی می کنند و از این فصل پیراهن تیم بزرگسالان را بر تن خواهند کرد.

سپیدرود موفق شده است تا امروز با پویا نزهتی و میثم فردوسی از فصل گذشته تمدید قرارداد کند و با مهیار نوری، امید سام‌کن، میلاد تولایی، محمد روشندل، ایمان شوریابی، محمد اسماعیل نظری، محمود خمیسی، سعید قدمی، رضا درویشی، بهنام لایقی‌فر و حسام یعقوبی به‌عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کند.

همچنین در رده زیر ۲۳ سال نیز سرخ‌پوشان قرارداد جواد آقایی‌پور، رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری‌نژاد و مهدی محمدپور را تمدید کردند.

Share