ابراز تاسف شیرزاد از وقوع درگیری فیزیکی در گفتگو با دیارمیرزا

درگیری فیزیکی دستفروشان با سدمعبر شهرداری رشت | کار به اورژانس و بیمارستان کشید

شیرزاد با بیان اینکه به عنوان عضو شورا و یک شهروند از اتفاقات رخ داده متاثر و متاسف است، تصریح کرد: بارها بر اینکه نکته تاکید داشته ام که نباید تذکر ماموران سد معبر به دستفروشان به درگیری فیزکی برسد و باید با دید احترام با یکدیگر صحبت کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هر از چندگاهی برخورد ماموران سدمعبر شهرداری‌ها در سراسر کشور با دستفروشان تبدیل به بحث داغ روز می‌شود و متاسفانه امروز دوشنبه بازار رشت نیز صحنه درگیری و زد و خورد ماموران سد معبر شهرداری رشت با چند کسبه بود.

فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت با تائید درگیری رخ داده ظهر امروز به دیارمیرزا گفت: بررسی اولیه و تحقیقات ابتدایی صورت گرفته از اتفاق امروز حاکی از این است که روز گذشته بین ماموران سد معبر شهرداری با یک فروشنده لباس در خیابان شیک درگیری لفظی رخ می دهد و امروز نیز پس از تذکر ماموران سد معبر به همان فرد ماجرا از حد درگیری لفظی فراتر رفته و کار به درگیری فیزیکی و کتک کاری می کشد.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه هم اکنون سه تن از ماموران سد معبر شهرداری بعد از اعزام اورژانس در بیمارستان حضور پیدا کرده اند، یادآور شد: یکی از پرسنل سد معبر از ناحیه سر و صورت آسیب جدی دیده و دو نفر دیگر نیز از ناحیه دست آسیب دیده اند.

شیرزاد با بیان اینکه به عنوان عضو شورا و یک شهروند از اتفاقات رخ داده متاثر و متاسف است، تصریح کرد: بارها بر اینکه نکته تاکید داشته ام که نباید تذکر ماموران سد معبر به دستفروشان به درگیری فیزیکی برسد و باید با دید احترام با یکدیگر صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه اکثر پرسنل سد معبر شهرداری جوان، ورزشکار و دارای تحصیلات هستند، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی کنونی همه ما از مشکلات اقتصادی شهروندان آگاه هستیم بنابراین از دستفروشان نیز انتظار می رود همکاری بیشتری با ماموران سد معبر داشته باشند و به قوانین احترام بگذارند.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت با تاکید بر لزوم رعایت قانون و احترام به آن یادآور شد: وقوع چنین حوادث تلخی در شان شهروندان و شهر رشت نیست و بی شک از منزلت رشت با وقوع چنین صحنه هایی کاسته می شود.

شیرزاد در پایان از بررسی حقوقی و انتظامی این پرونده توسط شهرداری خبر داد.

Share