دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان: بسیاری از ناملایمات جامعه از مدیران نالایق است

آنچه رهبری در بحث امر به معروف و نهی از منکر از ما می‌خواهد، تذکر لسانی است

کربلایی با بیان اینکه بسیاری از ناملایمات جامعه از مدیران نالایق است و امروز با فساد و رانت خواری دارد مبارزه می‌شود، تصریح کرد: نظارت و نصیحت به مدیران امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن کربلایی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مرکز آموزش باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی رشت در جمع کارکنان این مرکز، اظهار داشت: بسیاری از ناملایمات جامعه از مدیران نالایق است و امروز با فساد و رانت خواری مبارزه می شود.

حسن کربلایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان در این مراسم، گفت: خداوند و پیامبران و ائمه معصومین همه آمر به معروف و ناهی از منکر بودند.

وی بیان داشت: امروز زیارت عاشورا پیام ما هست به دشمنان کسانیکه با امام حسین (ع) خوب بودند ما هم با آنها خوبیم و کسانی که با آن امام بد بودند و ظلم کردن ما هم با آنها بد هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان اظهار کرد: امام حسین (ع) برای احیاء امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و جانش را در این راه از دست داد و امروز محور کارهای ما براساس تفکر امام حسین(ع) و حضرت علی (ع) است.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری با شعار امام حسین (ع) قیام کردند و امروز هم هدایت امت اسلامی را بعهده دارند و دشمنان اسلام در مقابلشان زانو زندند.

کربلایی همچنین ادامه داد: امروز اقتدار نیروی دریایی ما در آب های بین المللی برای همه دشمنان روشن هست و تعارف ندارد هر چقدر هم دشمن قوی باشد. هرکسی بخواهد با نظام مقابله کند منکر است و هر کاری برای مقابله با دشمنان انجام می دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان افزود: شما اسلام را در سرزمین وحی عربستان ببینید اصلاً هیچ مراسمی ندارند نه جلسات شادی نه جلسات عزا چون حکومتشان اجازه نمی‌دهد، این اسلام آمریکایی است.

وی بیان کرد: آنچه که مقام معظم رهبری در بحث امر به معروف و نهی از منکر از ما می‌خواهد، تذکر لسانی است و همه باید این تکلیف را انجام بدهیم.

کربلایی با بیان اینکه بسیاری از ناملایمات جامعه از مدیران نالایق است و امروز با فساد و رانت خواری دارد مبارزه می‌شود، تصریح کرد: نظارت و نصیحت به مدیران امر به معروف و نهی از منکر است.

Share