نماینده ولی فقیه در گیلان:

احتمال جنگ با ایران در حد صفر است|موزه دفاع مقدس انتقال افتخارات رزمندگان به آیندگان است

آیت الله رسول فلاحتی در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه جنگ ۸ ساله موجب اقتدار و عظمت ملت ایران شد اظهار کرد: امروز ملت ایران اقتداری که در بین ملت های مختلف پیدا کرده، بر گرفته از دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه جنگ ۸ ساله موجب اقتدار و عظمت ملت ایران شد اظهار کرد: امروز ملت ایران اقتداری که در بین ملت های مختلف پیدا کرده، بر گرفته از دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: دفاع مقدس در سایه اراده ها، هم آوایی ها و وحدت بین دلاور مردان جبهه های جنگ شکل گرفت و هر قدر از تاریخ انقلاب اسلامی می گذرد موفقیت های کسب شده در دوران جنگ نمایان تر می شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه جنگ ۸ ساله بیش از آن که جنگ بمب و موشک باشد جنگ اراده ها بود، تصریح کرد: اراده قوی مردم و جوانان ما جنگ نابرابر با تمام قدرت های سلطه گر را به چالش کشاند و معادلات جهانی را به نفع ایران تغییر داد.
آیت الله فلاحتی، احتمال جنگ با ایران در دنیای امروز را در حد صفر عنوان کرد و یادآور شد: اقتدار نظام اسلامی در سایه ایمان و اراده خالصانه کسب شده و این امر باید به نسل معاصر و آینده انتقال داده شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از بهترین ابزار برای نشان دادن اراده ها و نقش رزمندگان موزه دفاع مقدس است که می تواند نسل های آینده را مطلع کند، بیان کرد: احداث موزه دفاع مقدس انتقال افتخارات، اراده ها، ایمان و خلوص رزمندگان به آیندگان است.
امام جمعه رشت اضافه کرد: اگر بخواهیم ارزش های دفاع مقدس را انتقال دهیم یکی از راه های آن احداث موزه دفاع مقدس است.
مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، مصطفی سالاری استاندار، فرماندهان ارشد و مدیران دستگاه های مختلف استان در محل کیلومتر ۵ رشت – تهران کلنگ زنی شد.

Share