گزارش اسپورت کاتالونیا از استقبال ایرانی‌ها از ژاوی در هتل:

ژاوی به خبرنگار اسپانیایی درباره بازی خداحافظی‌اش در آزادی: شگفت‌زده می‌شوید!

خبرنگار اسپورت کاتالونیا که برای پوشش بازی خداحافظی ژاوی ارناندس به تهران سفر کرده است اعلام کرد این اتفاق شور هواداران ایرانی بیدار کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، تیم فوتبال السد برای انجام آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرده است تا به مصاف پرسپولیس برود. تیم قطری که پیش از این صعودش به دور بعد قطعی شده تنها با کسب یک امتیاز می‌تواند به عنوان تیم نخست به در مرحله حذفی راه یابد. با این حال اهمیت بازی به خاطر ژاوی ارناندس است. هافبک اسپانیایی برای آخرین بار در مستطیل سبز حاضر خواهد شد و در ورزشگاه آزادی برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به همین منظور خبرنگار اسپورت کاتالونیا به ایران سفر کرده تا این دیدار را پوشش دهد. آلبرت ماسنو برای تهیه یک گزارش به هتلی که کاروان السد مستقر است رفت. خبرنگار اسپانیایی در این گزارش ویدئویی گفت: دوران ورزشی ژاوی فردا در اینجا و در تهران به پایان می‌رسد. او آخرین بازی‌اش را پس از یک دوران فوق‌العاده به پایان خواهد رساند. ژاوی پس از حضور طولانی مدت در باشگاه بارسلونا و السد در ۳۹ سالگی به فوتبال خود پایان خواهد داد. این اتفاق شور و حال زیادی بین هواداران ایرانی ایجاد کرده و آنها پشت درها در انتظار ژاوی هستند.

در گزارش این خبرنگار اسپانیایی، پس از صحبت‌های ماسنو، ژاوی از اتاق هتل به بیرون می‌آید و با هواداران عکس یادگاری می‌گیرد.

همچنین سایت اسپورت درباره بازی خداحافظی ستاره اسپانیایی نوشت: پس از انجام ۱۰۴۲ بازی و ۲۰ فصل بازی حرفه‌ای او از فوتبال خداحافظی می‌کند. ژاوی می‌خواهد در این دیدار خاص که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود حضور داشته باشد و انتظار می‌رود ۸۷ هزار تماشاگر برای این دیدار به استادیوم بروند که همیشه جو خیلی خاص را ایجاد می‌کنند. ژاوی به خبرنگار اسپورت گفت: “حالا خواهید دید. شگفت‌زده می‌شوید. “

ژاوی به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند. سپس به تعطیلات می‌رود و پس از آن به قطر بازمی‌گردد تا هدایت السد را بر عهده بگیرد. ژاوی در دور نخست این فصل لیگ قهرمانان برای این تیم به عنوان بازیکن بازی کرد و در مرحله حذفی به عنوان سرمربی به حضورش ادامه خواهد داد. این نخستین تجربه‌اش در دنیای مربیگری خواهد بود. اغلب بر این باورند او مانند دوران بازی‌اش مأموریت جدیدش را به نحو فوق‌العاده‌ای انجام خواهد داد.

اسپورت تنها رسانه اسپانیایی حاضر در تهران برای پوشش بازی خداحافظی ژاوی است.

Share