شهردار لاهیجان خبرداد:

ورودی میدان ابریشم لاهیجان از مسیر آستانه اشرفیه سنگ فرش می شود

 مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: ورودی میدان ابریشم از مسیر آستانه اشرفیه به دلیل عبور و مرور زیاد خودروهای سواری و سنگین در اکثر مواقع دچار مشکلاتی در زمینه آسفالت می شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار لاهیجان از سنگ فرش ورودی میدان ابریشم لاهیجان و احداث سرعت کاه مناسب در این منطقه خبر داد.

 مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: ورودی میدان ابریشم از مسیر آستانه اشرفیه به دلیل عبور و مرور زیاد خودروهای سواری و سنگین در اکثر مواقع دچار مشکلاتی در زمینه آسفالت می شد که با هماهنگی فرماندار محترم و رییس شورای ترافیک تصمیم گرفته شد به طول ۴٠ متر با نصب سنگ فرش و احداث سرعت کاه مناسب شرایط لازم برای رفاه رانندگان عزیز را فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: لاهیجان شهری گردشگرپذیر بوده و در مسیر خط کناره دریای خزر روزانه خودروهای بسیاری از این شهر عبور می کنند و تلاش مجموعه مدیریت شهری فراهم کردن بهترین شرایط برای هم وطنان عزیز می باشد.
کاظمی با بیان اینکه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این پروژه در کمترین زمان به اتمام برسد از صبر و حوصله همشهریان و رانندگان عبوری بابت کندی تردد در محل اجرای عملیات سنگ فرش قدردانی کرد.
وی گفت: امسال با حمایت و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر و مسولان ارشد استان و شهرستان و تلاش کارکنان شهرداری برای توسعه و آبادانی شهر لاهیجان و جلب رضایت شهروندان پروژه های متنوعی در دست اقدام داریم.

Share