امیرانتخابی: صنعت نفت دیگر پاسخگو هزینه‌های جاری دولت نیست،

هتل رویال ماسال همزمان با هفته میراث فرهنگی افتتاح شد

شهرود امیرانتخابی روز یکشنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت ۹۸ همزمان با دومین روز از هفته میراث فرهنگی ، در آیین افتتاح هتل رویال ماسال اظهار کرد: شهرستان ماسال از وضعیت خوبی در زمینه صنعت گردشگری برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  شهرود امیرانتخابی روز یکشنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت ۹۸ همزمان با دومین روز از هفته میراث فرهنگی ، در آیین افتتاح هتل رویال ماسال اظهار کرد: شهرستان ماسال از وضعیت خوبی در زمینه صنعت گردشگری برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه ماسال در ایام نوروز رتبه هفتم به لحاظ آمار اقامت کنندگان در مراکز اقامتی ثابت و موقت شهرستان را در استان کسب کرد، افزود: با توجه به زیرساخت‌های گردشگری و تاسیسات اقامتی که در این شهرستان وجود دارد و تحولات جدیدی که در زیرساخت‌های این شهرستان اتفاق می‌افتد، گردشگران راغب می‌شوند در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه مسئله اقامتی، اشتغالزایی را هم به دنبال دارد، گفت: موضوع سرمایه‌گذاری در شهرستان و جذب سرمایه‌گذاران باید با حمایت مسئولان ادامه پیدا کند.

امیرانتخابی تصریح کرد: دفاتر خدماتی مسافرتی که در شهرستان ماسال فعالیت می‌کنند، برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و بیشترین تمرکزشان را برای ورودی به شهرستان حفظ کنند، مناطق ییلاقی و گردشگری ماسال را باید خوب معرفی کنند تا گردشگران را به این سمت بیاورند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ پروژه تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در سطح استان داریم که تا پایان دولت دوازدهم به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سهم ماسال در این زمینه قابل توجه است و باید تداوم پیدا کند تا اتفاقات خوبی در شهرستان رقم بخورد، اظهار کرد: اکنون در موقعیتی هستیم که نباید انتظاری از دولت و اعتباراتش داشته باشیم.

امیرانتخابی افزود: اجماع نظری که در زمینه صنعت گردشگری وجود دارد پس از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل اینکه صنعت نفت دیگر پاسخگو هزینه‌های جاری دولت نیست، بنابراین سرمایه‌گذاران باید به داد صنعت گردشگری بیایند و سرمایه‌گذاری کنند.

Share