نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس:

مردم شب و روز را با گرسنگی سپری می کنند| هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان وجود ندارد

سید حمیدرضا کاظمی گفت: مردم سیل زده شهرهای پلدختر و معمولان نان ندارند که بخورند و شب و روز را با گرسنگی سپری می کنند؛حجم کار بسیار زیاد است و باید بیش از این امکانات در اختیار مردم گذاشته شود تا مشکلات آنها هرچه سریعتر برطرف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، سید حمیدرضا کاظمی به روند خدمات رسانی به مردم سیل زده پلدختر و معمولان از سوی مسئولان اشاره کرد و گفت: نماینده های ویژه استاندار تمام شهرهای سیل زده استان حضور دارند و در حال مدیریت کارهای شهرستان هستند.

هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان وجود ندارد

وی افزود: متاسفانه کمک های به نحو صحیحی به دست مردم نمی رسند و این مسائل را در جلسه مدیریت بحران استان که با حضور رئیس مجلس برگزار شده بود،مطرح کردم.

نماینده مردم پلدختر و معمولان تصریح کرد: مدیریت بحران در شهرهای سیل زده معمولان و پلدختر بسیار ضعیف است و هماهنگی لازم در بین دستگاه های اجرایی خدمات رسان وجود ندارد و نبود مدیریت درست یکی از مشکلات بسیار مهم منطقه است.

حجم کار بسیار زیاد است و باید بیش از این امکانات در اختیار مردم گذاشته شود

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: راه ارتباطی یک شهر که ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد قطع شده است و همچنین منطقه دیگری که ۲۰ هزارنفر جمعیت دارد خانه هایشان را سیل برده است و باید بگویم که دولتمردان در خدمات رسانی به مردم خساست به خرج ندهید.

کاظمی اظهار کرد: مردم سیل زده شهرهای پلدختر و معمولان نان ندارند که بخورند و شب و روز را با گرسنگی سپری می کنند؛حجم کار بسیار زیاد است و باید بیش از این امکانات در اختیار مردم گذاشته شود تا مشکلات آنها هرچه سریعتر برطرف شود.

Share