حاجی پور: انگار همه دستگاه‌ها کارشان را به درستی انجام می‌دهند که یقه شورا را می‌گیرید!

با این وضعیت وزارت کشور نباید شهردار انتخاب کنیم | هر اتفاقی می‌افتد به گردن نبود شهردار می‌اندازند

اسماعیل حاجی پور دیگر عضو شورای شهر رشت در این جلسه با بیان اینکه در این شهر هر اتفاقی می افتد به گردن نبود شهردار می اندازند، اظهار کرد: متاسفم این قدر هجمه بر روی افرادی که ۴۰۰ هزار رای مردم را دارند، زیاد شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه فوق العاده شورای شهر رشت با حضور اعضای شورا برگزار شد.

اسماعیل حاجی پور دیگر عضو شورای شهر رشت در این جلسه با بیان اینکه در این شهر هر اتفاقی می افتد به گردن نبود شهردار می اندازند، اظهار کرد: متاسفم این قدر هجمه بر روی افرادی که ۴۰۰ هزار رای مردم را دارند، زیاد شده است. انگار همه دستگاه‌ها کارشان را به درستی انجام می‌دهند که یقه شورا را می‌گیرید!

وی افزود: مگر شورا شهردار انتخاب نکرده است؟ متاسفانه ناجوانمردی‌ها و بی‌دینی‌ها هر لحظه اضافه می‌شود.

این عضو شورا یادآور شد: برای حسین علیقلی زاده قبل از انتخاب با همه هماهنگ کردیم اما باز هم رد صلاحیت شد. چرا وزرات کشور فردی را رد می کند بدون اینکه دلیلش را بگوید؟

حاجی پور با بیان اینکه رد صلاحیت منتخب شهرداری با آبروی منتخب و شورا بازی شده است، افزود: من معتقدم که با چنین وضعیتی که وزارت کشور دارد، شورا نباید شهردار انتخاب کند.

وی ادامه داد: در این مدت که شهردار نبوده مطالبات پرسنل پرداخت شد و یک ریال هم کمک از هیچ کجایی گرفته نشد و برای پرداخت ارزش افزوده که حق قانونی است، بازی در آوردند.

عضو شورا خطاب به سخنگوی شورا گفت: من از خانم شیرزاد گله دارم زیرا باید جواب حرف های گفته شده در رسانه ملی را بدهد.

وی افزود: اگر شورا کار قانونی انجام نمی‌داد تا الان ۱۰ بار شورا را منحل کرده بودند.

حاجی پور تصریح کرد: ما هم بلدیم حرف بزنیم. چگونه است که برای دریافت دو رای در مجلس می آیند شورا را و شهر را زیر سوال می برند.

وی به تبصره سه و افزایش هزینه آب بهای رشت اشاره کرد و گفت: قرار بود این تبصره برای پروژه های رشت هزینه شود اما متاسفانه در این باره شفافیت وجود ندارد و پیشنهاد می کنم اعضای شورا در این جلسه با ادامه این روند مخالفت خود را اعلام کنند.

گفتنی است اعضای شورا در این جلسه با پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک مالی به مناطق سیل زده کشور موافقت کردند.

Share