ادای احترام واعظی به مقام شامخ شهدا در گیلان

بازدید رئیس دفتر رئیس جمهوری از آسایشگاه سالمندان و معلولان گیلان

رئیس دفتر رئیس جمهوری نخستین روز فروردین ۹۸ پس از حضور بر مزار شهیدان شهر رشت و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در آسایشگاه معلولان و سالمندان استان گیلان حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود واعظی امروز( پنجشنبه ) با همراهی مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مسئولان در گلزار شهدا حضور یافت و در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران گیلان گفت: ادای احترام به همه رفتگان بویژه خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می دانم.
رئیس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه تحولات کشور همواره یادآور فداکاری ها و جانفشانی های شهیدان از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است، برای همه ایرانیان سالی نیکو آرزو کرد.
وی با یاداوری سفر رئیس جمهوری و هیات دولت و جمعی از وزیران طی نیمه اسفند به گیلان تصریح کرد:با سفر رئیس جمهوری به استان گیلان، پروژه های خوبی افتتاح شد که مهمترین آن راه آهن رشت- قزوین بود.
واعظی با اشاره به این که از تهران با قطار به رشت سفر کرده است افزود: استقبال بسیار خوبی از این قطار در همین مدت کوتاه شده و تحول خوبی بوجود آمده و این مهم موجب رونق گردشگری و اقتصادی گیلان می شود.

محمود واعظی صبح امروز (پنجشنبه) به همراه مصطفی سالاری استاندار گیلان، محمدرضا پارسی مدیرکل بهزیستی و جمعی دیگر از مسئولان استان با حضور در آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان ضمن تبریک سال جدید، از معلولان و سالمندان بستری در این آسایشگاه دلجویی و گفت و گو کرد.
آسایشگاه معلولان و سالمندان خیریه استان گیلان اولین آسایشگاه کشور است که در سال ۱۳۴۵ با همت نیک اندیشانی همچون آرسن میناسیان، آیت الله ضیابری، دکتر حکیم زاده، حاج حسین استقامت ، حاج جعفر چینی چیان و دیگر نیکوکاران در سلیمانداراب رشت تاسیس شد.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر، ۴۰۰ نفر از معلولان و سالمندان در این آسایشگاه نگهداری می شوند.

Share