در راستای پيشگيری از جرائم:

طرح ساماندهی خانه مسافرها از اولویت‌های پلیس است

سرهنگ رضا محمدزاده، رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اجرای طرح ساماندهی خانه مسافرها به لحاظ اسکان، امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه گردشگری را از اولویت های پلیس دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اجرای طرح ساماندهی خانه مسافرها به لحاظ اسکان، امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه گردشگری را از اولویت های پلیس دانست.

سرهنگ رضا محمدزاده در همایش ساماندهی خانه مسافرها که با حضور سرهنگ مجید نیکوئی فرمانده انتظامی شهرستان، مسؤولان شهری و مسؤولان خانه مسافرها در بخش چمخاله لنگرود برگزار شد گفت: در راستای پیشگیری از جرائم پلیس در نظر دارد که با شناسایی، ساماندهی و قانونمندی خانه مسافرها باعث ایجاد احساس امنیت در استفاده کنندگان از این خانه‌ها شود.

این مقام انتظامی اجرای طرح ساماندهی خانه مسافرها را به لحاظ اسکان، امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه گردشگری امری ضروری دانست و افزود: طرح ساماندهی خانه مسافرها از اولویت‌های پلیس در راستای پیشگیری از جرائم است.

وی تصریح کرد: برگزاری برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی برای مسؤولان خانه مسافرها با هدف پیشگیری از جرائم بوده و از آنها خواست با پلیس همکاری کرده و در صورت رویت افراد مشکوک و یا بروز تخلفات، مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ محمدزاده با بیان اینکه امنیت، عنصر جذب گردشگر به استان گیلان است افزود: همه مسافر کاشانه‌ها باید به سامانه کنترلی پلیس متصل شوند و امکان نصب این سامانه در گوشی‌های اندورید نیز وجود دارد.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در پایان نظارت ضمن تقدیر و تشکر از مردم و اصناف در همکاری با پلیس، خاطرنشان کرد: تعامل بین اصناف و پلیس باعث ایجاد امنیت شده که منجر به رضایت شهروندان و مسافران خواهد بود.

Share