رسولی خبرداد:

ارائه اصلاح نظام حسابداری و ارتقای ساختاری تامین منابع مالی شهرداری رشت

عضو شورا به ارائه طرحی در مورد نظام حسابداری شهرداری با سه ماده اشاره کرد و افزود: این طرح با عنوان اصلاح نظام حسابداری و ارتقای ساختاری تامین منابع مالی شهرداری رشت است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا رسولی عضو شورای شهر رشت گفت: از بزرگترین دغدغه‌ها و مباحثی که ما در طول ادوار مختلف به آن بر خوردیم متاسفانه مشکلات موجود در ساختار مالی و حسابداری شهرداری و سیستم مستقر برای مطالبات و نیز پیگیری منابع مالی است که سبب شده در این حوزه شهرداری آسیب زیادی ببیند.

رسولی با بیان اینکه حسابهای شهرداری شفاف نیست گفت: در سال ۹۸ که با شرایط سخت مالی روبرو هستیم باید توجه بیشتری به منابع درآمدی که کمتر در بودجه دیده شده داشته باشیم.

وی به ارائه طرحی در مورد نظام حسابداری شهرداری با سه ماده اشاره کرد و افزود: این طرح با عنوان اصلاح نظام حسابداری و ارتقای ساختاری تامین منابع مالی شهرداری رشت است.

رسولی ادامه داد: در صورت اجرای این طرح شهرداری می‌تواند مطالبات خود را به درستی پیگیری کند و بدهی‌ها و طلبها کاملا مشخص خواهد بود که متاسفانه با توجه به ضعف‌هایی که وجود دارد چنین امکانی نیست.

این عضو شورا در ادامه با بیان اینکه ستاره‌های بیشماری در حوزه فرهنگ و ورزش داریم افزود: برای ورزشکاری مانند سید مصطفی رضازاده تندیسی ساخته شود تا بتوانیم از مقام پهلوانی و ورزشی تجلیلی درخور این افراد داشته باشیم.

وی در ادامه به مکانهایی که به اسامی بیگانه منصوب شده اند اشاره کرد و افزود: باید در این حوزه دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط توحه بیشتری داشته باشند تا از فرهنگ اصیل گیلانی حفظ و حراست شود.

Share