در مراسم افتتاح ساختمان ستاد آتش نشانی بندرانزلی عنوان شد:

گروه غواصی آتش‌نشانی انزلی تشکیل می‌شود | لزوم تهیه نردبان هیدرولیکی ۴۵ متری

پورقربان تصریح کرد: قصد داریم گروه غواصی آتش نشانی بندرانزلی را تشکیل دهیم و در این باره با استانداری نیز مکاتبه شده است و به‌زودی بازدیدی در این مورد انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم افتتاح ساختمان ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بندرانزلی و ایستگاه واقع در سوله بحران امروز ۱۵ دی ماه برگزار شد.
حسن پورقربان شهردار بندرانزلی در این مراسم اظهار کرد: سعی کرده ایم سرانه مورد نیاز آتش نشانی برای مردم انزلی و غازیان را با افتتاح دو ایستگاه جدید آتش نشانی تامین کنیم.
وی با بیان اینکه ساختمان آتش نشانی واقع در کشتارگاه در شان آتش نشانان ما نیست، افزود: نقشه ای را در محل سوله ای که در آنجا قرار دارد تهیه کرده ایم تا بتوانیم ساختمان آبرومندی را در آنجا ایجاد کنیم.
شهردار بندر انزلی خاطر نشان کرد: در چند ماهه گذشته تجهیزات مورد نیاز همکارانمان چه از محل اعتبارات استانی و چه از محل درآمدهای شهرداری تهیه شده است.
پورقربان تصریح کرد: قصد داریم گروه غواصی آتش نشانی بندرانزلی را تشکیل دهیم و در این باره با استانداری نیز مکاتبه شده است و به‌زودی بازدیدی در این مورد انجام خواهد شد.
شهردار بندانزلی با اشاره به این نکته که با ارتفاع سازی در سطح شهر نیاز به تهیه نردبان هیدرولیکی ۴۵ متری می باشد، افزود: در حال انجام پیگیری های لازم از طریق سازمان شهرداری ها و دهیاری ها کشور و استانداری و فرمانداری هستیم.
پورقربان ضمن اینکه آتش نشانان را افرادی دلسوز و فداکار برشمرد، عنوان کرد پرسنل آتش نشانی در بسیاری از موارد از جمله ساخت این ساختمان ورود کرده اند و واقعا خوشحالم که مدیریت در هزینه انجام شده است و از زحمات همه عزیزان بویژه ریاست محترم این سازمان تشکر می کنم.
وی تصریح کرد: ۴۵ پروژه ی اجرایی برای ایام الله دهه فجر تقدیم به مردم خواهیم کرد.

قیمت تجهیزات ۴ برابر شده است

امیر احمدی فرد رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی نیز با بیان یکی از اولویت های شورای پنجم پرسنل آتش نشانی بوده است، افزود: برای تهیه نردبان بارها به دیوان محاسبات رفتیم که بتوانیم اوراق آنرا جذب کنیم اما متاسفانه کار از کار گذشته بود.
وی خاطر نشان کرد: برای تجهیز هر چه بیشتر آتش نشانی تمام تلاشمان را انجام دادیم.
احمدی فرد در ادامه تصریح کرد: خیلی از تجهیزاتی که پارسال می توانستیم با قیمت پایین تری بخریم امسال باید ۴ برابر تهیه کنیم و شورای پنجم با چالش های زیادی روبرو است.
در پایان این مراسم نیز از زحمات پرسنلی که در ساخت و تجهیز این مجموعه همکاری داشتند قدردانی به عمل آمد.

Share