در ورزشگاه آزادی فومن صورت گرفت؛

نخستین پیروزی شهرداری فومن با سرمربیگری افشین ناظمی

دو تیم شهرداری فومن و شهدای بابلسر از ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی فومن به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر ۱ تیم شهرداری فومن به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز دو تیم شهرداری فومن و شهدای بابلسر از ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی فومن به دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر ۱ تیم شهرداری فومن به پایان رسید.

در این دیدار حامد راست روان، مصطفی حبیبی، سعید دلاور، همایون اکبرزاده، حسین محبی، میلاد حسن پور، علی عادلی، وحید سروری، سجاد اخباری، محمد بختیاری و شایان عاشورنژاد با سرمربیگری افشین ناظمی برای شهرداری فومن به میدان رفتند.

گل: وحید سروری دقیقه ۶، سجاد اخباری دقیقه ۳۰ (شهرداری فومن) شهرام فلاح دقیقه ۶۷(شهدای بابلسر)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم شهرداری توانست در دقایق ابتدایی بازی با ارسال از جناحین به گل برسد و دومین گل را با استفاده از فرار خوب سجاد اخباری به ثمر رساند و در سوی دیگر تیم شهرداری بابلسر نتوانست گلی به ثمر برساند تا بازی در نیمه نخست با پیروزی ۲ بر ۰ تیم شهرداری فومن به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم شهدای بابلسر حملاتی را با استفاده از ارسال های بلند بر روی دروازه تیم شهرداری فومن انجام داد که توانست یک گل را به ثمر برساند و پس از آن تیم شهرداری فومن حملاتی را بر روی دروازه شهدای بابلسر انجام داد اما این حملات بی ثمر بود تا بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به پایان برسد.

حاشیه بازی:

وزش باد شدید به شدت بر روی بازی دو تیم تاثیر گذاشت.

بازیکنان شهدای بابلسر در صحنه های کوچک به داوری اعتراض می کردند.

محمد بختیاری به دلیل مصدومیت در نیمه نخست تعویض شد.

بازیکنان شهدای بابلسر با داور درگیر شدند که داور ناچار شد به تعداد زیادی از بازیکنان آنها در یک صحنه کارت زرد بدهد.

در انتهای بازی هواداران تیم شهرداری فومن به شدت بازیکنان و کادر فنی این تیم را تشویق کردند.

Share