فرماندار انزلی در دیدار با فعالان اجتماعی:

دوره ارباب رعیتی به سر آمده | تنها باید به فکر رعایت حقوق شهروندی باشیم

فرماندار شهرستان بندرانزلی گفت: باید بگویم دوره ارباب رعیتی به سر آمده و تنها باید به فکر رعایت حقوق شهروندی مورد تاکید دولت تدبیر و امید باشیم چرا که رعایت حقوق شهروندی توسعه پایدار و کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل حیدری آزاد در دیدار با اعضای انجمن طرفداران توسعه بندرانزلی اظهار کرد: معتقدم ارتباط بین شهروندان و خدمتگزاران به مردم با تشکیل اتاق فکر در فرمانداری و استفاده از گروه های مختلف می تواند در توسعه پایدار شهری کمک حال باشد.

وی با اشاره به اینکه اتاق فکر به دور از خط و فکر و جناح بندی سیاسی و تنها برای توسعه شهرستان باید فعالیت داشته باشد افزود: اتاق فکر باید ترکیبی از سمن ها و نخبگان شهر باشد تا علاوه بر ارائه خروجی مناسب، برنامه ارائه شده از آن به گونه ای باشد که دستگاه های اجرایی مرتبط را درگیر و پاسخگو کند.

حیدری آزاد خاطر نشان کرد: اتاق فکر به زودی برای استفاده از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی شهرستان تشکیل می شود و باید بگویم  تنها راه توسعه و درآمد زایی برای شهرستان بندرانزلی صنعت گردشگری است.

فرماندار افزود: اتاق فکر به نوعی، ترکیبی از نخبگان علمی و تجربی برای هم اندیشی و هم افزایی فکری شهرستان جهت ارائه طرح ها و راهکارهای علمی و اجرایی برای تسریع در دستیابی به توسعه پایدار شهرستان انزلی خواهد بود.

وی تاکید کرد: در صدد هستیم از تمامی پتانسیل های نیروی انسانی فارغ از تفکرات جناحی و خطی سیاسی استفاده کنیم.

حیدری آزاد همچنین اظهار کرد: اتاق فکر به دور از سیاست زدگی و صرفا با هدف هم افزایی همه نیروهای نخبه شهرستان ایجاد می شود و برای توسعه این شهر ساحلی گام برخواهد داشت.

وی با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به ظرفیت های موجود در این شهر ساحلی تاکید کرد: شهر باید از سیاسی کاری ها خارج شده و تنها به فکر توسعه پایدار شهری باشیم و تلاش می شود تا هماهنگی های خوبی بین نخبگان و مجموعه مدیریت شهری به وجود آید.

فرماندار شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: باید بگویم دوره ارباب رعیتی به سر آمده و تنها باید به فکر رعایت حقوق شهروندی مورد تاکید دولت تدبیر و امید باشیم چرا که رعایت حقوق شهروندی توسعه پایدار و کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

حیدری آزاد افزود: معتقدم یک دست صدا ندارد و برای آبادانی و توسعه همه جانبه شهر انزلی نیازمند کمک همگان هستیم و باید بگویم آینده روشنی را برای انزلی می بینم.

فرماندار شهرستان بندرانزلی خاطر نشان کرد:با وحدت و همدلی و هم افزایی بین مسئولین و مردم خوب و نجیب بندرانزلی می توان به روزهای خوش همراه با توسعه پایدار امیدوار بود.

Share