داماش همچنان زنده است

داماش گیلان به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسید

از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دو تیم ماشین سازی تبریز و داماش گیلان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان داماش گیلان در ضربات پنالتی توانست تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز را شکست دهد و به مرحله بعد جام حذفی صعود کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دو تیم ماشین سازی تبریز و داماش گیلان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی جاسم یاسرالهی، محمد مختاری، امید قربانی، امیر تیزرو (میلادپورمحسن)، سعید باقرپسند(کنعان طاهرنژاد)، علی آل‌کثیر(محمد رستمی)، حسن نیازی(جابر نصیری)، مصطفی آقاجانی، میثم پسندیده، علیرضا توکلی و عباس کندل برای داماش در این بازی به میدان رفتند.

گل داماش گیلان در دقیقه ۵۴ توسط امیر تیزرو وارد دروازه حریف شد اما این پایان بازی نبود و ماشین سازی در دقیقه ۸۶ توسط رضا خالقی‌فر دروازه داماش گیلان را باز کرد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود.

در وقت‌های اضافی دو تیم حملات زهرداری بر بروی دروازه هم انجام دادند که نتیجه‌ای برای هیچکدام از تیم‌ها نداشت و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی داماش گیلان توانست با نتیجه ۳ بر دو حریف تبریزی خود را شکست دهد و به پدیده جام حذفی که به جام شگفتی‌ها معروف است، تبدیل شود. داماش باید منتظر یکی از تیم‌های صنعت نفت آبادان، سایپا یا استقلال تهران در دیدار آینده خود شود.

Share