امام جمعه آستارا:

مردم از ترکیب جدید دولت انتظار رفاه اقتصادی دارند | افول قدرت آمریکا را در جهان شاهد هستیم

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا گفت: مردم از تغییر وزرا و ترکیب جدید هیات دولت انتظار کنترل تورم، جلوگیری از بی ثباتی بازار و تامین مسکن برای جوانان را دارند و دولتمردان به تحقق مطالبات ملت توجه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، امام جمعه آستارا گفت: مردم از تغییر وزرا و ترکیب جدید هیات دولت انتظار کنترل تورم، جلوگیری از بی ثباتی بازار و تامین مسکن برای جوانان را دارند و دولتمردان به تحقق مطالبات ملت توجه کنند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا افزود: دولت با جلوگیری از افزایش سرسام آور قیمت ها، بهای بسیاری از کالاهای اساسی نظیر گوشت و مواد لبنی را کاهش دهد.

وی بیان کرد: رسیدگی به مشکلات مسکن مهر، پیگیری مطالبات کارگران و افزایش دستمزد آنها و حقوق کارمندان باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

خطیب جمعه آستارا اظهار کرد: با روی کار آمدن ترامپ و نقض تعهدات بین المللی توسط وی، افول قدرت آمریکا را در جهان شاهد هستیم و توطئه های آن در یمن خنثی شده است.

حافظ نیا ادامه داد: قدرت روز افزون نظامی و موشکی و تاثیرگذاری سیاسی ایران در منطقه و جهان، افتخاری برای کشور و عامل هراس دشمنان است.

او گفت: مردم با راهپیمایی پر شور در ۱۳ آبان نشان دادند که سیاست های استکبار در اعمال تحریم و فشار اقتصادی علیه ایران بی اثر است و نظام اسلامی در طول ۴۰ سال ایستادگی، افتخارات بزرگی برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

Share