با همراهی بازاریان و خیرین

اهدای بیش از ۲۰۰ دست مانتو و شلوار مدارس به نیازمندان در آستارا

در اقدامی قابل تحسین، تعداد ۲۰۰ دست مانتو و شلوار مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با همکاری حوزه بسیج مقاومت کارگری، اصناف با همراهی بازاریان و خیرین شهرستان آستارا به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در اقدامی قابل تحسین، تعداد ۲۰۰ دست مانتو و شلوار مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با همکاری حوزه بسیج مقاومت کارگری، اصناف با همراهی بازاریان و خیرین شهرستان آستارا به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

رئیس حوزه بسیج مقاومت کارگری، اصناف و بازاریان این شهرستان به خبرنگار دیارمیرزا گفت: این تعداد مانتو و شلوار با همکاری تولیدی و عرضه کننده پوشاک زنانه توسط خیر آستارایی جواد فخاری سالم با همراهی و هماهنگی حوزه بسیج مقاومت کارگری و اصناف و بازاریان این اقلام را تهیه و پس از شناسایی خانواده های نیازمند و کسانی که در تهیه اقلام آموزشی مدارس مشکل مالی داشتند اهدا شد.

یدالله رحیمی در ادامه با ذکر مشخصات اقلام اهدایی گفت: این اقلام شامل مانتو و شلوار و مقنعه برای مقطع ابتدایی به میزان ۱۲۵ دست با ارزش ریالی ۹۰ میلیونی، ۴۸ دست برای مقطع راهنمایی به ارزش ۱۰ میلیون ریال و برای مقطع دبیرستان ۳۵ دست به ارزش ۲۸ میلیون ریال بوده است.

رحیمی ادامه داد: اقلام دیگر آموزشی همچون کیف و کوله پشتی دانش آموزی به تعداد ۶۰ عدد به ارزش ۳۶ میلیون ریال و ۴۰ عدد کتانی و ۳۵۰ دفتر و ۵۰۰ مداد و خودکار به ارزش ۷۱ میلیون ریال به نیازمندان اهدا شد.

وی ارزش مجموع این کالاها را ۲۳ میلیون و پانصد هزار ریال اعلام کرد.

عبدالله رحیمی در پایان از اعلام آمادگی حوزه بسیج مقاومت کارگری اصناف و بازاریان این شهرستان برای کمک و خدمات رسانی به افراد نیازمند و محروم خبر داده و گفت: بسیج اصناف با برنامه‌ریزی مشخص و بهره‌گیری از کمک تاجران خیرین شهرستان اعمال خیر را در ایام مختلف سال انجام خواهد داد.

به گزارش دیارمیرزا، شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

Share