معاون سياسی و اجتماعی فرماندار آستارا به دیارمیرزا خبر داد:

غرق شدن دو باجناق در آستارا | جسد یک نفر هنوز پیدا نشده است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا از غرق شدن دو نفر در آب‌های ساحلی این شهرستان خبر داد و افزود: این دو فرد به گفته مردم منطقه باجناق یکدیگر بوده و جسد یکی از غرق شدگان هنوز پیدا نشده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سامان ساسانیان امشب در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا از غرق شدن دو مرد آستارایی در دریای کاسپین خبر داد و تصریح کرد: این حادثه ساعاتی قبل در نقاط خطرآفرین آب‌های ساحلی روستای غلام محله شرقی اتفاق افتاد که یکی از غرق‌شدگان پس از احیا در محل متاسفانه در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست‌داد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا هر دو فرد را اهل و ساکن آستارا عنوان کرد و گفت: این دو فرد به گفته مردم منطقه باجناق یکدیگر بوده و جسد یکی از غرق شدگان هنوز پیدا نشده و جست و جو برای پیدا کردن پیکر او توسط نیروهای نجات‌غریق، جمعیت هلال ‌احمر شهرستان و مردم منطقه همچنان ادامه دارد.

گفتنی است؛ چهل روز پیش پس از دو سال بدون غریق، سه جوان اردبیلی در آب های ساحلی شهرستان آستارا غرق شدند که با دو غریق این آمار به پنج نفر رسید.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا، با توجه به استقبال زودهنگام مسافران تابستانی از نوار ساحلی آستارا، ناجیان غریق از ۱۳ خرداد ماه در محدوده طرح های سالمسازی سفیر امید، صدف و نقاط خطرآفرین این شهرستان مستقر شده اند که تاکنون بیش از ۲۰ نفر را از غرق شدن در نوار ساحلی نجات داده اند.

همچنین در تابستان گذشته ناجیان غریق ۹۲ نفر را از غرق شدن در آب های ساحلی آستارا نجات داده بودند.

شهرستان بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و با سه طرح سالمسازی دریا در ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر ایران است.

Share