مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور خبرداد:

تخصیص اعتبار ۲۵ میلیاردی برای اماکن ورزشی گیلان

مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تخصیص اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای توسعه و تجهیز و بازسازی و نوسازی اماکن ورزشی گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، حسن کریمی غروب سه شنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی بندر انزلی اظهار کرد: ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و تجهیز و بازسازی و نوسازی اماکن ورزشی گیلان اختصاص یافته است.

مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ادامه داد: برای فاز نخست این پروژه ها ۲۵ میلیارد تومان و برای تکمیل این پروژه ها ۷۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: این اعتبار برای ۶ پروژه ورزشی در شهرهای رودبار، رستم آباد، لاهیجان، فومن، رشت و انزلی است.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز اظهار کرد: تلاش می کنیم برای حضور هرچه بهتر نمایندگان گیلان در لیگ های فوتبال کشور اقدامات موثرتری صورت گیرد.

مریم بخشی با اشاره به اختصاص اعتبار مناسب از سوی وزارت ورزش و جوانان به اماکن ورزشی استان گیلان، افزود: ۴ میلیارد تومان از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و ۲ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان به اماکن ورزشی گیلان اختصاص یافته که تا دهه فجر امسال مشکلات بخشی از این ورزشگاه ها حل می شود.

معاون عمرانی استانداری گیلان نیز در ادامه به مطالعات زمین شناسی انجام شده بر روی ژئوتکنیک زمین سکوهای استادیوم تختی انزلی، اظهار کرد: در همین راستا برای استحکام سازی زمین سکوی ورزشگاه میکروپایل استفاده شد.

حجت شعبانپور با بیان اینکه برای ساخت مجدد سکوهای ورزشگاه تختی انزلی از سازه هایی استفاده شده که استحکام لازم را داشته باشد، افزود: در حال حاضر به مرحله ای رسیده ایم که می توانیم روی این سازه ها، سکو را احداث کنیم.

وی یادآورشد: از سوی مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قول مساعدت داده شده که در نهایت می توانیم شاهد حضور ۱۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه باشیم.

Share