طی حکمی از سوی جانبازی؛

مشاور فرماندار لاهیجان در امور کشاورزی منصوب شد

طی حکمی از سوی امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان رضا آزادی به‌عنوان مشاور فرماندار در امور کشاورزی منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان دکتر رضا آزادی به‌عنوان مشاور فرماندار در امور کشاورزی منصوب شد.

در این حکم خطاب به دکتر رضا آزادی آمده است:

نظر به‌مراتب علمی، تعهد و شایستگی‌های حرفه‌ای، جنابعالی را به‌عنوان مشاور فرماندار در امور کشاورزی منصوب می‌نمایم امید است با توکل بر خداوند بزرگ و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید پیروز و پایدار باشید.

رضا آزادی از چهره‌های ملی و رئیس سابق پژوهشکده چای کشور است که روز گذشته مراسم تودیع او در این سمت برگزار شد.

وی عضو هیات علمی (استادیار پژوهش) و دارای دکتری تخصصی بیوتکنولوژی گیاهی از دانشگاه مالزی است.

سرپرست فرمانداری لاهیجان در مراسم معارفه مشاور خود در امور کشاورزی عنوان کرد: دکتر آزادی از چهره‌های شناخته‌شده ملی هستند که تاکنون خدمات ارزنده‌ای را از ایشان برای این مرز و بوم شاهد بودیم.

امیر جانبازی افزود: به سهم خود بسیار خرسندم که این شرایط به وجود آمد تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های ایشان در راستای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید در حوزه کشاورزی شهرستان لاهیجان بهره‌مند شویم.

وی تصریح کرد: امیدوارم حضور دکتر آزادی به‌عنوان یک جوان متخصص و تحصیل‌کرده در مجموعه مدیریتی شهرستان زمینه توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر لاهیجان به‌خصوص در حوزه کشاورزی را فراهم آورد.

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: لاهیجان با بیش از ۲۳۰ هزار هکتار زمین کشاورزی، ۱۰ درصد سهم استان را به خود اختصاص داده است و از این بابت بسیار پراهمیت است، وجود باغات چای، مزارع برنج و … که در کشور زبان زد است نیز براین اهمیت می‌افزاید.

جانبازی گفت: طرح کاداستر بااعتباری بیش از یک میلیارد اعتبار اولیه برای اولین بار در شهرستان لاهیجان در حال اجرا است، در بحث مکانیزاسیون نیز بیش از دو هزار ۸۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی در یک سال گذشته مکانیزه شده و میزان قابل‌توجهی ماشین‌آلات حوزه کشاورزی را افزایش دادیم تا بتوانیم تولید و کیفیت را افزایش دهیم.

Share