تحت عنوان "هدیه مقام معظم رهبری"

سپاه ۳۰ نوعروس گیلانی را راهی خانه بخت کرد

جهیزیه مورد نیاز ۳۰ نوعروس نیازمند به‌همت سپاه قدس گیلان تهیه و به آن‌ها تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۳۰ سری جهیزیه تحت عنوان “هدیه مقام معظم رهبری” به‌همت سپاه قدس گیلان به نوعروسان نیازمند گیلانی اهداء شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر شد و خاطرنشان کرد: این جهیزیه‌ها با همکاری بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و همچنین سپاه‌های نواحی استان گیلان تهیه شده است.

سردار محمد عبدالله‌پور با اعلام اینکه کالاهای تهیه شده به‌منظور تحویل به نوعروسان گیلانی تماماً ایرانی است عنوان داشت: این جهیزیه‌ها با هزینه‌ای به مبلغ ۲ میلیارد ریال تهیه شده است.

وی ضمن تشریح اهداف اجرای این طرح خاطرنشان کرد: سپاه قدس گیلان در تلاش تا با اجرای چنین طرح‌هایی فرهنگ ازدواج آسان را در میان جوانان گیلان ترویج دهد.

در شرایط کنونی کشور افزایش نرخ کالاهای مورد نیاز زندگی و برپایی جنگ اقتصادی از سوی دشمنان انقلاب سبب شده است تا موانع زیادی در مسیر ازدواج جوانان قرار گیرد.

ترویج فرهنگ ازدواج آسان، کمک به جوانان به منظور اقدام برای ازدواج، استفاده کمک خیران و تهیه جهیزیه برای آن‌ها می‌تواند مقدمه‌ای برای افزایش نرخ ازدواج در جامعه باشد.

افزایش آمار ازدواج در جامعه در وهله نخست می‌تواند زمینه کاهش معضلات اجتماعی را فراهم کرده و در گام بعدی سبب افزایش جمعیت جوان کشور شده که تاثیرات مثبتی در آینده کشور دارد.

Share