جواد تن‌زاده در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

پروانه تیم «سپیدرود رشت» به نام من است | کسی نمی‌تواند اسم باشگاه را تغییر بدهد

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به اینکه من امروز در فدراسیون بودم و موضوع را پیگیری کردم و هم آقای کفاشیان دستور دادند و هم با سازمان لیگ نامه نگاری های لازم صورت گرفته است و گفتند هر آن چه که براساس رأی دادگاه باشد مد نظر ما قرار خواهد گرفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد تن‌زاده، مالک باشگاه سپیدرود رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه سپیدرود و اینکه تیم «سپیدورد گیلان» به محمد نوین واگذار شده است نه «سپیدرود رشت» با بیان اینکه بنده در جریان چنین موضوعی نیستم که تیم «سپیدرود گیلان» به آقای نوین واگذار شده باشد، گفت: مالکیت تیم «سپیدرود رشت» با بنده است و کسی نمی‌تواند اسم آن را تغییر بدهد زیرا تخلف است و سهمیه لیگ برتری به نام تیم «سپیدرود رشت» صادر شده است.

وی همچنین ادامه داد: پروانه تیم «سپیدرود رشت» به نام من است و اینکه گفته می‌شود پروانه باشگاه «سپیدرود» برای بنده است، اشتباه است.

تن‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با یکی از رسانه اعلام کرده است که تیم سپیدرود در اختبار هیأت فوتبال است و ما مالکی که هیأت فوتبال انتخاب کند را به رسمیت می‌شناسیم نیز گفت: بنده هم‌اکنون با آقای فتاحی صحبت کردم و ایشان گفتند که بنده چنین چیزی را مطرح نکردم و گفتند ما هنوز رأی داوری را مشاهده نکردیم و رأی داوری هرچیزی اعلام کند مبنا همان خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: با توجه به اینکه آقای فتاحی رأی داوری را مشاهده نکردند و ما هفته پیش با ایشان نامه نگاری کردیم و اعلام کردیم ما در حال انجام مراحل هستیم و با توجه به اینکه بنده حکم را دیروز دریافت کردیم آقای فتاحی گفتند که هنوز رأی داوری را ندیدند که راست هم می‌گویند زیرا بنده همین الان در فدراسیون رأی داوری را ثبت کردم.

تن زاده با اشاره به اینکه من امروز در فدراسیون بودم و موضوع را پیگیری کردم و هم آقای کفاشیان دستور دادند و هم با سازمان لیگ نامه نگاری های لازم صورت گرفته است و گفتند هر آن چه که براساس رأی دادگاه باشد مد نظر ما قرار خواهد گرفت.

مالک باشگاه سپیدرود رشت اظهار کرد: رأی دادگاه مبنی بر توقف رأی داور است که این نشان می‌دهد که داور هر بحثی که داشته توسط این رأی متوقف شده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه پس فعلا رأی داور متوقف شده است و اینکه بصورت قطعی به شما نیز واگذار نشده است، پاسخ داد: متوقف شدن رأی داور به این معنا است که باید شرایط باشگاه به حالت قبل بازگردد بنابراین باشگاه هم‌اکنون در اختیار بنده است.

تن‌زاده در خصوص برنامه خود برای سپیدرود رشت با توجه به نزدیکی شروع لیگ نیز با بیان اینکه آقای دست نشان در حال حاضر کار خود را انجام می‌دهد، گفت: ما اردوی تیم در شهر تهران را مشخص کردیم.

وی همچنین افزود: بازیکنان تیم در حال تعیین شدن هستند و در حال بستن قرارداد هستیم و این قراردادها در تهران ثبت می‌شود.

مالک باشگاه سپیدرود رشت در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه تکلیف بازیکنانی که با محمد نوین قرارداد خود را تمدید کردند چه می‌شود؟ اظهار داشت: آقای نوینی به دید بنده وجود ندارد زیرا رأی داور ابطال شده است و در صورت صلاحدید کادرفنی با بازیکنان قرارداد را تمدید می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنی داشتیم که با مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان که بر اثر دلالی به عدد ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است که این نشان می‌دهد پشت پرده این جریانات اتفاقات منفی وجود دارد.

Share