نماینده ولی فقیه در گیلان: حرف‌های مهمی دارم که در ماه آینده خواهم گفت

هیچ جلسه‌ای مهمتر از نشست شورای سیاستگذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نیست

دومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان گیلان روز یکشنبه ۱۷ تیرماه در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان گیلان روز یکشنبه ۱۷ تیرماه در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی با بیان اینکه جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین جلسه استان است، گفت: هیچ جلسه‌ای در استان از جلسه امروز مهمتر نیست زیرا برای پاسداشت انقلاب اسلامی تشکیل شده است و همه ما مدیون این انقلاب هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند حفظ وحدت در دو عرصه مهم است، افزود: حفظ وحدت بین انقلاب اسلامی و نیروهای انقلابی و در واقع بین حاکمیت و مردم بسیار ضروری است و هیچ عاملی نباید این وحدت را مخدوش کند.

وی حفظ وحدت بین برادران و خواهران اهل سنت و شیعه را نیز بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: ایجاد تفرقه بین هموطنان مسلمان ما یکی از مهمترین ابزار دشمن برای تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله فلاحتی در پایان سخنان خود با آرزوی موفقیت برای خدمتگزاران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حرف‌های مهمی دارم که در ماه آینده خواهم گفت.

Share