از صبح روز یکشنبه؛

آغاز تمرینات سپیدرودِ زیر نظر علی نظرمحمدی در رشت | حضور بازیکنان تستی به صورت محدود

تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت از صبح روز یکشنبه در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر علی نظرمحمدی سرمربی، مازیار ربیعی فر و حامد طباطبایی مربیان سپیدرود در رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت از صبح روز یکشنبه در دو نوبت صبح و عصر در رشت برگزار خواهد شد.

این تمرینات زیر نظر علی نظرمحمدی سرمربی، مازیار ربیعی فر و حامد طباطبایی مربیان سپیدرود برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام سرمربی سپیدرود تمرینات صبح از ساعت ۱۰.۵ و تمرینات عصر از ساعت ۱۹ آغاز می شود و تمامی بازیکنانی که با سپیدرود قرارداد منعقد کرده اند در این تمرینات حضور خواهند داشت.

تاکنون محمد شادکام، کوروش مالکی، علی رضا عزتی کرامت میلاد تولایی، ایوب کلانتری و هادی خیری به عنوان بازیکن جدید قرارداد منعقد کرده اند و میعاد یزدانی، حمید ملکی، علی عباسی، جواد آقایی پور و … از بازیکنان فصل گذشته سپیدرود در این تمرین حضور خواهند داشت.

بنابر اجازه سرمربی سپیدرود بازیکنان تستی به صورت محدود و با هماهنگی قبلی می توانند خود را در آغاز تمرینات به مربیان سپیدرود معرفی نمایند و در صورت تایید در تمرینات شرکت کنند.

 آرین فتوحی و حسین امینی در تیم بزرگسالان سپیدرود

عصر روز شنبه دو بازیکن تیم امید سپیدرود با عقد قرارداد در دفتر باشگاه به تیم بزرگسالان باشگاه پیوستند.

بنابراین گزارش، حسین امینی با ۲۰ سال سن پیش از در تیم های پگاه گیلان (داماش گیلان)، مقاومت تهران و جوانان سپیدرود رشت عضویت داشته و موفق شده بود با تیم نوجوانان مقاومت آقای گل نوجوانان تهران شود و با این تیم در لیگ برتر نوجوانان ایران به مقام قهرمانی برسد.

امینی در رده جوانان با مقاومت تهران قهرمان لیگ برتر تهران شد و سپس به سپیدرود پیوست و با جوانان سپیدرود سال گذشته به مقام قهرمانی گیلان رسید و راهی مسابقات کشوری گردید.

مهاجم سال پیش جوانان سپیدرود پس از جواد آقایی پور با ۱۸ گل زده و ۱۵ پاس گل دومین بازیکن تاثیرگذار سپیدرود بود و امسال در دو بازی تیم امید باشگاه موفق شد ۵ گل به ثمر برساند.

همچنین آرین فتوحی هافبک وسط ۱۹ ساله تیم امید های سپیدرود فوتبالش را از پایه های پگاه گیلان آغاز کرد و سپس به نوین رشت پیوست و در رده نوجوانان با دخانیات رشت پس از قهرمانی راهی مسابقات لیگ دسته اول کشور شد.

فتوحی سال گذشته با جوانان سپیدرود قهرمان گیلان شد و در مسابقات کشوری شد و امسال به عضویت تیم امید باشگاه درآمد. فتوحی و امینی هر دو در تیم جوانان و امید زیر نظر ساسان صادقی مربی کاربلد و موفق باشگاه سپیدرود آموزش دیده اند.

Share